duminică, 19 iunie 2011

Tattoo time

Ma tot bate gandul sa-mi fac un tatuaj. Am tot zis, adica mi-am tot promis ca, de ziua mea, am sa-mi fac un asemenea cadou. Apoi, dintr-un motiv sau altul, m-am razgandit. Chestia e ca promisiunile pentru mine mi le tin, asa ca, undeva sapt viitoare am sa ma duc intr-un salon sa-mi " trag" un tatuaj. Acum, locul nu-l voi dezvalui, nici macar ce vreu sa-mi tatuez n-o sa va zic. Va pot zice doar atat: locul nu este chiar asa la vedere si nu cred ca sunt foarte multi tatuati in acel loc, eu nu stiu chiar pe nimeni, chiar pe nimeni si credeti-ma, caut pe net sfaturi si poze si chestii d-astea destul de mult si de demult. Acum, locul a fost stabilit, mai ramane sa ma gandesc foarte bine ce vreau sa-mi tatuez, inca mai am dubii. Nu dubii impotriva tatuarii ci impotriva a ceea ce vreau sa-mi tatuez. N-o sa fie nici desene tribale, nici portrete sau maimutoi din desene animate, va fi altceva..ceva, care, sper, sa ma reprezinte si cand voi avea 80 de ani!
Poate vin cu poze in viitor. Sper sa nu ma sperii si sa nu-mi duc planul la bun sfarsit.
Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

Un comentariu:

  1. Vezi, de-aia nu-mi fac eu. Ca SIGUR nimic nu o sa ma poata reprezenta pana la 80 de ani... :P

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli