marți, 1 noiembrie 2011

Etichetarea

Urasc sa fac asta. Ok, recunosc, din cand in cand o fac. Ma injur apoi pentru asta, mai ales atunci cand nu am dreptate. Uite, si asta recunosc: exista cazuri, putine la numar ce-i drept, in care, nu am dreptate. In urma acestui fapt, urasc sa fiu etichetat. Atunci cand sunt, sau cand masimt etichetat, imi dau seama ca, de fapt, cineva nu are incredere in mine. Si, cand nu ai incredere in cineva, automat il etichetezti intr-un mod eronat. Singura etichetare pe care o suport este atunci cand, femeia care-mi scoate peri albi, zice; il iubesc pe fraierul asta, sau...sunt indragostita de prostul ala. Atat!!!!!Etichetarea, pentru mine, reprezinta si foarte mula aroganta. Aroganta este prosteasca, nu oricine poate fi arogant. Chiar daca esti foarte destept si foarte frumos (adaugati "A"-urile, pentru genul feminin), asta nu inseamna ca esti un arogant bun. Deci, termina cu etichetarea..s-ar putea sa ma supar si te trec primul pe lista mea de cretini. Da-mi sansa inainte sa ma etichetezi! Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli