joi, 16 ianuarie 2014

Per-oa

Oh, chiar cred ca m-am amorezat. Doamne, ce ai putut creea pentru mine in mintea mea dar, de fapt, pentru altii. Pentru fiecare dintre noi este acel special one care ne este rezervat printr-un colt de lume. Dumnezeu iti da, dar nu-ti baga-n traista. Ce umil, ce dragut, ce simpatic, ce nostim si, de ce nu, ce inteligent..nimic nu conteaza de fapt! Al meu prieten, doamne-doamne, va trebui sa raspunda la niste intrebari atunci cand va fi cazul, pentru ca suntem cativa uitati de El. Mi-a dat de toate, si pentru asta ii multumesc, dar m-a facut hidos rau de toate femeile pe care le-am placut la viata mea m-au refuzat si m-au tratat cu indiferenta.
Pfoaiiiii cum poate sa arate tipa aia si cat de super de toate, este! Cum sa nu te indragostesti? Adica, cum sa nu-ti doresti sa se indragosteasca de tine? Aici am fost destept: ma-am privat de sentimentele astea pentru ca voiam sa stiu daca, intr-un oarecare viitor, le va avea si ea! Si, pentru ca am realizat ca nu le va avea, nu sunt chiar atat de darmat cum as fi fost daca m-as fi aruncat cu capul inainte!
Dar pentru creatia ta, Doamne, iti multumesc! Un adevarat maestru,  perfectiunea exista si ma bucur ca eu am cunoscut-o! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli