duminică, 27 iunie 2010

Aiureala

Sambatata dimineata, cand m-am trezit, eram mai mult decat hotarat sa ma duc la serviciu.Stiam ca ploua afara, stiam ca nu am ce face in casa, deci eram dornic de munca.Dar cand m-am ridicat din pat am ametit si am cazut inapoi in pat.Am incercat iar sa ma ridic, dar n-am putut.Si atunci, barbatul din mine a zis:
-Imi bag pula in ea munca, stau acasa.Babatul pulii, acum ma gandesc ca maine la 8 voi avea sedinta si lumea se va lua de mine ca am tras chiulul, asta mai ales cand un coleg de-al meu m-a sunat sambatat la 10 sa ma intrebe ce mai e pe la munca.Ce intrebare cretina sambata.Am zis sa joc iar rolul celui pe care-l asteapta promovari si mariri de salariu si ii zic:
-Ce munca frate, lasa-ma-n durerea mea in pace, sunt acasa, in pat.Si acum, acum stau si ma gandesc la ziua de maine, dar ma gandesc doar cu ce sa ma imbrac.M-am uitat in dulap, mi-am ales o camasa, mi-am calcat-o singur, mi-am cautat o cravata, i-am facut nod singur si ma gandesc daca sa-mi iau sacou sau un pulover finut, in anchior.Cred ca am sa aleg puloverul, de sacou n-am chef.
Am gasit un blog misto, este scris de femeia perfecta: este frumoasa foc, are doi iubiti(pe unul l-a trimis la sovata sa faca impachetari in namol, iar pe celalalt l-a chemat la ea sa faca prostii), are 28 de ani, e tunsa scurt, dar nu fumeaza si are sani frumosi(sper sa nu ajunga sa ma citeasca pentru ca apoi o sa ma certe c-am zis asta, si ma considera barbatul perfect, sufletul ei pereche).Iubeste si cainii si nu m-a pus sa-i aduc unul ci m-a rugat s-o scap de unul.Deci, daca vreti un catel misto si frumos care fura sosete si sutiene, face orgii cu pernele si se baseste ca un adevarat domn, va rog sa ma contactati, ii voi transmite datele voastre.
Cam asta a fost weekendul meu...Aaaa, era sa uit, am facut pizza.N-a iesit chiar buna, dar daca o dregi cu niste ketchup e chiar suportabila.Mai am sa duc si maine la serviciu, poate reusesc sa mananc si eu din ea, astia de la mine sunt niste fomisti.

La final am sa va zic ca mi s-a stricat telefonul, am pierdut cam 80% din agenda, deci daca nu va voi mai trimite mesaje de craciun, revelion, paste si zile de nastere(nu ca as fi genul care-o face) sa nu credeti ca am ceva cu voi.Acum, intre noi fie vorba, nici voi nu sunati, deci paguba nu e chiar asa de mare.

Injuraturile vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

3 comentarii:

  1. nu e nicio pacaleala. am dat de blogu' tau din pura intamplare. imi place,e fain tare,imi plac lucrurile spuse sincer. :) revin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi, mersi..si eu am sa continui sa te beau

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli