sâmbătă, 19 iunie 2010

Litoral, eu, pula sculata si ...euro

Bai, ce dracu sa faci atunci cand ai niste colegi idioti asa cum am eu?Ii asculti ce dracu sa faci...
Suna telefonul, pe care-l urasc apropo...raspund, si aud:
-Ce faci Directore?
-Stau, mersi de intrebare..
-Sa inteleg ca esti inca la munca?
-Da, raspund cu sete si nervi!
-Super, venim dupa tine..nu pleca...
Si stau..astept sa vina astia cu gandul doar la drumul spre casa..in sfarsit nu o sa mai fie pe jos, prin ploaie, cu camasa uda, transparenta si cu tigara in mufarina.
-Salut coaie, vii?
-Unde sa vin, intreb inocent..
-La mare, mi se raspunde..Plecam azi, ne intoarcem Sambata.
Eu, adica inginerul din mine, face repede un calcul in minte, dupa care zice:
-Adica, voi vreti sa mergeti la mare pentru 2 ore?Nu de alta, dar vreo 10 le facem pe drum.
-Daaaaa, vine raspunul aprobator si plin de speranta unei aventuri cu masinile firmei pe autostrazile, cu ghilimelele de rigoare, patriei...
Si atunci le-am zis, ca un om matur pe care il asteapta promovari, mariri de salariu si primirea unor noi responsabilitati...
-Hai sa mergem, ce pula mea...stai sa scoat niste bani de pe cardul pacii.
Si uite asa, dupa cateva ore de mers, cateva beri baute si vreo 3 pachete de tigari fumate, ne trezim pe scumpul, dar infectul litoral, intr-un club unde pulile erecte erau la ele acasa.Nimic mai frumos..Posibilati infinite de a te culca cu tot felul de specimene purtatoare de tate si pasarica, daca ai suma potrivita in buzunar, nu pt a le plati, ci pentru a putea plati o nota de plata si un taxi pana la primul boschet(adica plaja mai pustie)...
Fara poze facute, fara telefoane in buzunar si fara prezervative ramase, ajungem direct la sediu, dornici de munca..Or NOT!!!1

Injuraturile vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

Un comentariu:

Pacaleli