miercuri, 25 august 2010

Ma Fut.....cu M

Ei bine, iata-ma acasa.Da, da, da, stiu ca va era dor de mine, am citit, mersi mult!
Am revenit din delegatii mai obosit decat am fost in toata viata mea.Dar, situatia este putin paradoxala: am revenit ca sa va zic :"ramas bun"...

Nu, n-am ganduri sinucigase, dar mi s-a propus azi preluarea agentiei dintr-un oras din Moldova, nu zic care, pentru ca e singurul oras care nu mi-a placut si sunt putin suparat!
Asadar si prin urmare, duminica imi fac bagajelele si plec, doar ca acum va fi termen ceva mai indelungat.Nu stiu cat voi sta, estimarea mea este intre 2 si 4 saptamani, timp in care nu cred ca voi avea timp sau posibilitatea de a scrie pe aici.
Asta e motivul pentru care va anunt pe aceasta cale...Oricum, nr de telefon nu mi l-am schimbat, ma puteti suna, imi puteti spune ca ma iubiti si ma puteti certa ca v-am lasat singure:P

Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

2 comentarii:

Pacaleli