sâmbătă, 7 august 2010

Si pe ploaie si pe vant...

Va scriu!!!
Ei bine, m-am intors din delegatia de la Vaslui.Am racit cobza, am injurat mult, am gasit multe nereguli, am mancat mult, am baut multe freshuri de portocale si am primit cadou o camasa..
O sa revin cu vesti luni.Luni se va intampla ceva la serviciu, inca nu stiu ce..dar presimt ca se vor schimba niste lucruri.
Acum e rupere de nori la mine in oras, fulgere, tunete si e deja ora 2 si 5 minute, deci ma duc sa ma bag in pat, din pacate nu sa ma culc ci sa dorm.
Va pupa kiddo!!

Fara injuraturi azi, ca sunt prea obosit si n-am mai ajuns pe la Partid!!!

14 comentarii:

  1. Sarut mainile, ce sa fac?
    Uite acum am ajuns acasa si ma relaxez, am avut o zi plina azi..Tu?

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu noaptea in care m-am trezit foarte nervoasa ca trebuia sa ma ridic sa inchid fereastra,ca ploua nenoricit de tare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci, atunci cand eu scriam, tu te trezeai sa inchizi fereasta..apoi mi-ai gasit blogul si mi-ai scris...e clar, destinul a vrut sa "ne cunoastem"!
    Eu zic sa ne casatorim

    RăspundețiȘtergere
  4. =)) hai ca mi-ati facut ziua frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  5. doi, un baiat si-o fata, sa se certe toata ziua...
    E bine asa?


    Asta e rolul meu pe lune, sa le fac altora zilele frumoase:D

    RăspundețiȘtergere
  6. exact ce-mi doream,si fata sa fie prima:)si baiatul un visator....ee,,gata cu povestile de noapte buna;))

    RăspundețiȘtergere
  7. tine-te de povesti, ca trebuie sa-i adormim cumva pe golani

    RăspundețiȘtergere
  8. ceva update uri maestre? sunt cereri multe!

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli