joi, 27 ianuarie 2011

E oficial

Da, ceva se intampla cu mine si acum chiar cred lucrul asta.Eu nu beau de obicei.Si, cand zic ca nu beau, chiar vorbesc serios si chiar inseamna ca nu beau deloc.Si chiar nu am respect pentru cei ce o fac.Dar, ieri am baut.Si am baut si azi.Din cauza asta cred ca se intampla cu mine ceva.Chiar as vrea sa stiu ce reprezinta acest sentiment.Sunt beat, cred, nici nu mai stiu cum e.Sau sunt ametit, e greu sa-mi dau seama.
Cica oamenii beti si copiii spun intotdeauna adevarul.Sa fie oare asa?Sa scriu acum ce am pe inima, ca mai apoi sa citesc si sa-mi zic in gand:" frate, ai fost beat, deci chiar e adevarat ce-ai spus?".Betia nu e o scuza.Stiu ca n-ar trebui sa zic despre mesajul pe care l-am primit aseara.De fapt, nici nu zic.Ce stare ciudata am.Un prieten imi zicea ca m-am indragostit..imi venea sa-l bat.Cum adica sa mi se intample chiar mie lucrul asta atat de negru?Lucrul asta atat de negru?Chiar merit asta?Dar, el a fost cel care i-a dat floarea, ducand la bun sfarsit rolul pentru care l-am angajat, deci poate chiar stie ce zice.Eu, inca il contrazic.Dar sunt beat, ce efect pot avea asupra situatiei?Sunt irelevant.
E nasol sa fii prins in aceasta "plasa", sa nu stii daca vei scapa vreodata.E nasol ca acest sentiment dupa care toti fug si la care toti tanjesc, sa te cuprinda si pe tine atunci cand ti-e lumea mai draga si cand sustineai sus si tare ca tie n-o sa ti se intample in veci.
Mi-e frica, dar nu mi-e frica sa recunosc ca mi-e frica.De aceea ma rog sa scap, si cred ca pana la urma va veni si randul meu si voi scapa.O sa va anunt daca asa va fi.In doua, trei luni, va voi da detalii.
Pana atunci, injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli