luni, 24 ianuarie 2011

Lucruri de care m-am saturat::

Cred ca prin 2009 am cris un blog despre lucrurile de care, la momentul respectiv, eram satul.Chiar asa se si chema, "m-am saturat".Azi, in 2011, o sa scriu ceva asemanator, pt ca sunt izbit in mufarina, in fiecare zi, de lumea imbecila.

M-am saturat de femeia care intra in defensiva ori de cate ori un amarat ii pune creierul la treaba, cu comentarii putin ironice, acide, dar cu bun simt.Adica, fa nebuno, nu asta tot ceri de la zana relatiilor?Un barbat care sa te faca sa zambeasca, cu care sa ai ce vorbi, care sa-ti ofere protectie, atat din pct de vedere intelectual cat si fizic?De ce, atunci cand ti se adreseaza, intr-un mod, nu vulgar ci plin de incredere in inteligenta lui, te dai 3 metri in spate?De ce esti proasta?
Nu ma condamnati, nu eu va fac proaste, voi va faceti singure in momentul in care renuntati la acea dezbatere care, sigur, va duce la discutii interesante.

Sunt satul si de femeia care face totul pentru imbecilul care-o scoate la cina cu masina scumpa si care o duce acasa doar cu gandul negru si pervers de a o face sa inghita.Esti capabila sa renunti la un stil al tau, doar al tau, pentru perversul de sofer de mercedes.Esti capabila sa-ti schimbi fizionomia doar pt ca imbecilului nu-i place ca ai sanii mici, deci chiar daca nu te iubeste pt ceea ce esti, esti dispusa sa faci acest sacrificiu?Adica, pula mea, daca tot esti in stare sa-l faci, puneti si o jucarie de aia care face zgomot.Mai tineti minte jucariile pe care le apasai si, din cauza unui dispozitiv ingenios scoate un sunat care, de cele mai multe ori, ne dispera?Ei bine, puneti o chestie de aia de plastic in sani, pt ca atunci cand idiotul ti-i va strange in mainile lui puternice, sa scoata si acel sunet infernal, dar care-l face pe cretin sa zambeasCA CA un retardat.

Sunt satul de persoanele care au impresia ca, aceste bloguri ma reprezinta 100%.Ca si o explicatie, nu scuza, zic ca aceste bloguri, in marea lor majoritate sunt niste cuvinte aruncate la nimereala.Cele in care reusiti sa cititi ura cu care am scris, acelea sunt reale, acolo si doar acolo vorbesc serios.

Sunt satul de persoanele care, in cel mai nepotrivit moment scot porumbelul pe gura."Si eu te iubesc, dar e mai bine sa ne despartim".Bai, ej' nebun?Tinde spre oximoron vorba asta."Imi place de tine, dar nu ma mai cauta".Ma rog, multe exemple pot da.Ce fel de persoane sunt astea?Va zic eu:
Sunt acele persoane care nu stiu ce vor de viitorul apropiat.Ei bine, si de astea m-am saturat.

M-am mai saturat sa mi se ceara sfaturi despre iubire and shit.Adica, nu ma intelegeti gresit, dau cele mai bune sfaturi dar nu sunt in masura pt a le da.Cine pizda ma-sii sunt eu?Eu n-am avut nicio relatie de durata in toata viata mea.Nu mi-a trebuit pentru ca atunci cand mi-a trebuit am dat de situatia de mai sus.Si atunci mi-am zis "ce rost are?"

As putea sa-mi exprim frustrarile despre politica, despre faptul ca tinerii absolventi sunt batranii someri, despre invatamantul romanesc, despre femeia care are poze pe diferite site-uri 85% dezbracata dar se simte ofensata cand ii zic ca vreau s-o fut.Adica, eu daca mi-as pune poze in pula mea, le-as pune tocmai cu gandul asta, sa ma "vrea" fetele si sa-mi trimita mesaje in care sa-mi zica cum ar vrea sa mi-o suga.Ciudate femei si perversi barbati.
Imi pare rau ca nu pot continua, daca as face-o nu ar mai citi nimeni pentru ca ar deveni blogul prea lung.

Pentru cei/cele care sunt mai grei de cap, asta este un mesaj scris cu toata ura mea, deci pe asta il puteti considera real, care ma reprezinta and shit.

Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli