duminică, 3 ianuarie 2016

Ceva ti-e defect - mintea

 Hello 2016!

Stateam si ma uitam, in ultima mea zi de activitate facebook, la pozele unora. Si cand zic "unora" da, aveti dreptate, alea-s gagici.

Si vedeam asa: poze cu mesaj, hai sa-i zicem inspirational(ca suna misto), cu mesaje puternice, dar ducand toate in aceeasi directie:
" ca sa fii fericita, nu mai umbla in pula mea cu oricine"
Si, intamplarea se face ca le stiam pe tipele alea, cu unele dintre ele chiar am incercat sa fiu ceva mai mult decat un prieten sau fuck buddy, am incercat sa le arat viata prin ochii unei femei fericite care este in centrul atentiei, care primeste mici cadouri cu o frecventa ridicata dar nu atat de usor de interpretat momentul, am incercat sa le arat cum arata o dimineata perfecta cu cafeaua deja facuta, un mic dejun in curs de preparare si spalat deja pe dinti + basina trasa in baie.
Am incercat sa le arat cum arata o seara perfecta dupa o zi nasoala de munca, venind acasa cu o sticla de vin si cu tacerea-n minte pt a nu strica momentul plangerii ei precum si injuriile aduse celor care mi-au suparat-o.
Am incercat sa-i arat ce inseamna aventura, oprind masina pe marginea drumului pt ca dorinta de a face dragoste era prea mare si nu merita amanarea pana la destinatie.
Am incercat sa ii arat ce inseamna o petrecere in care eu, masculul ala tampit de grota, nu se clatina cand se ridica de pe scaun si ca, la o petrecere se danseaza- ii place cand dansam.

Si, ce mi se pare super fain este ca toate chestiile astea, si nu numai, sunt lucrurile normale pe care le face un barbat, repet...normale, fara sa se chinuie, intr-o relatie.

Da domnitelor, da!
Noi, baietii buni, existam si va dorim. Chiar daca ati fost defectate de altii, ne asumam reconstructia, ne asumam esecurile inceputurilor, ne asumam tot.

Diferenta intre noi si restul este ca noi nu avem BMW-uri in doua usi, Mercedesuri si SUV-uri.
Nu suntem tatuati din cap pana-n picioare.
Nu "tinem" la bautura.
Nu pentru ca nu ne-ar placea toate cele de mai sus ci pentru ca NOI, stim ca atunci cand putem oferi doar lista de mai sus, am esuat ca barbati.

Dar nu suntem perfecti.

Ne plac femeile ingrijite, slabute ( si grasute ca deh- gusturile nu se discuta), ne plac femeile cu joburi stabile si smart, cele puternice. Ne plac femeile pe tocuri asa ca renuntati la mizeriile alea de balerini. Ne plac femeile care se respecta.

Si, atata timp cat dorinta voastra este a avea un om ca cel descris mai sus, dar nu faceti nimic pt a-l avea, atunci ar trebui sa va dati seama ca dorinta voastra este, de fapt, alta.
Sa fiti tratate ca niste nimicuri, sa fiti imbrancite, sa vi se vorbeasca urat, sa se aseze inaintea voastra la masa, sa nu vi se deschida usa, etc

Si acum, intrebarea suprema:
Cand, pula mea, veti constientiza ca "prietenii"- ca asa suntem catalogati- sunt cei care si-ar da jumatate din avere sa fiti fericite?!

Jumatate de avere= al lui inimioara, cealalta jumatate fiind, normal, a ta!

Si atat de frustrante sunt acele poze cu acele mesaje, atat de frustrante sunt acele poze cu tine in BMW, atat de frustrante sunt pozele cu voi in clubul de fite...of, atat de frustrant.
Imi doresc din toata inima sa castig la loto, jur. Dar nu joc niciodata.--> asta faceti voi, va doriti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli