marți, 27 iulie 2010

Zi de marti!

Azi a fost una dintre acele zile in care, daca muream si ma trezeam maine, nu pierdeam nimic.Foarte grea ziua asta, desi a inceput bine.Dar, la serviciu m-am certat cu toata lumea, n-am vorbit cu nimeni, decat cu doamna director, care, culmea, imi dadea dreptate.Nici mancarea de la cantina n-a fost buna, adica a fost, dar nu m-am saturat si mi-a fost foame toata ziua.
Apoi ma duc la curs unde, tipul din fata mea, se scobea in nas ca un taran, in fata doamnei care ne preda.A fost scarbos rau.Eu cand vreau sa-mi scot mucii uscati din nas ma duc la baie.(acum, pe bune..a fost scarbos sau doar mie mi s-a parut?)Plm!

Vin acasa, rezultatul e acelasi, adica am ramas nervos.
Dar, cum eu sunt un etern optimist, am zis sa las ziua asta sa treaca, sa ma duc dracu la somn si sa visez ca voi urca pe un munte si-am sa las toate necazurile la poalele acestuia.Am sa escaladez muntele orasului meu, ca e mai mic, iar eu nu am conditie fizica, am burta si nasul mare.Si, desi habar n-am, sau n-o sa am, de ce-o sa ma astepte in varf sau pe partea celalalta, n-am sa ma opresc.Adica asta:


Asta ar trebui privita, din parta voastra, ca pe un act de curaj si nesabuinta din partea mea, pentru ca eu sunt al dracu de ghinionist.Poate, in varful muntelui sau dicolo de el, vor fi 34 de lei flamanzi sau 34 de femei nimfomane sau 34 de profesori de matematica sau 34 de zile de marti cum a fost asta.Totusi, nu despre asta e vorba, inchid ochii si ma gandesc doar la escaladare..Despre asta e vorba...

Injuraturile vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

13 comentarii:

  1. imi e atat de dor de Brasov! ... locurile,persoane dragi...
    te urasc pentru ca ai pus poza aia...
    nu te urasc,da'...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai, na..ce sa zic?
    Te invit la Brasov, ca sa nu ma mai urasti..

    RăspundețiȘtergere
  3. Pfoai de ce ai pus poza aia?! Mi s-a facut un dor de Brasov teribil :) Si de tine,da ,da :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine andreea, iti fac si tie invitatia oficiala: te invit la Brasov ca sa nu-ti mai fie dor..

    RăspundețiȘtergere
  5. n-ai un sentiment de mandrie cand toata lumea vrea sa vina la noi in Brasov!
    cat despre escaladat Tampa,zic ca accesibil.Am fost acu vreo 2 zile si n-am gasit nici lei,nici nimfomani si macar urme de urs!

    RăspundețiȘtergere
  6. @zana: deci ai fost chiar degeaba,nu?

    RăspundețiȘtergere
  7. Zanoooo, te rog ia-ma de mana si du-ma dincolo de Tampa sa ma conving ca nu e nimic rau pe acolo..

    RăspundețiȘtergere
  8. depinde din ce parte privesti Tampa,ca daca te uiti in poza si vorbind de parte cealalta,asta inseamna Racadau,adica pe unde stau eu!
    Adica sa te duc acasa?deja?;))

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac fetele din racadau..toate-s misto..
    o sa ma gasesti acolo miercuri, la fotbal..dar nu unde se face iarna patinoar, acolo la scoala 4(parca aia e)

    ..pai, cred ca merit dus acasa:P

    RăspundețiȘtergere
  10. acolo am facut eu Generala,in 4:)langa padure si langa partia de sanie,iarna:)

    RăspundețiȘtergere
  11. deci, ma poti astepta acolo, cu un termos cu cafea si o tigara..

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli