miercuri, 13 octombrie 2010

5 minute cu mine

Tin minte ca am promis ca, dupa ce ma intorc acasa, am sa postez o parte din fotografiile facute.Am avut ocazia ca in ultima delegatie sa merg in 8 orase, 8 judete, iar cum fotografia este una dintre pasiunile mele, am fotografiat tot ce mi s-a paraut interesant, in limita timpului liber bineinteles.
Imi pare rau ca in aceasta delegatie n-am avut timpul liber pe care-l aveam in trecut, deci voi posta aici doar cateva fotografii, facute in marea lor majoritate din camerele de hotel.Asa ii voi pune si numele albumului in care le voi descarca.
Sper sa va placa:



















Primele 4 fotografii sunt facute in hotelul din Sibiu, sunt tablouri.
Urmeaza apoi vederea din camera de hotel din Buzau, apoi fotografia mea preferata, facuta de la etajul 9 al hotelului din Piatra Neamt, are o semnificatie aparte acea foto. Iasul cu Palatul Culturii si biserica(sau catedrala) Sf Paraschieva, O vedere de pe un pod peste caile ferate din gara Vaslui si iar Buzaul.

Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

4 comentarii:

Pacaleli