joi, 28 octombrie 2010

La multi ani!!!....NOT:)))

Nu stiu daca stiti, dar peste doua zile va fi ziua mea de nastere, deci va rog sa nu va puna dracu sa-mi scrieti "la multi ani" si tot felul de alte urari imbecile.
De cate ori vi s-a intamplat sa fiti parasiti in prag de zi de nastere?:)))))
Nu, nu mi s-a intamplat, dar ascult acum o melodie, putin cam cretina, ceea ce m-a determinat sa scriu postul asta.
Serios ca nu m-a parasit nimeni, m-a parasit in prag de craciun, cred ca mai erau vreo 2-3 zile, dar niciodata de ziua mea, pe bune.
Acum, sa revin, cu ce fel de scuze se vine cand ai de gand sa-i dai papucii partenerului tau, in prag de aniversare?Vreau sa stiu tot, ca cine stie cum sunt pus in fata unui astfel de moment inedit.
Vreau sa stiu daca e bine sa mai astept si sa-mi primesc cadoul, iar apoi sa dau papucii.Vreau sa stiu daca imi da papucii inainte sa-i dau cadul, ce fac cu el..pot sa-l dau altei persoane?Sau, pot sa-mi cer cadoul inapoi?Chestiile astea as vrea sa stiu:))
Aaaa, inca ceva..daca iti da papucii de ziua ta, mai exista sanse de impacare(just friends, cum zice americanu'?)Si, daca ti-a dat papucii de ziua ta, ai dreptul sa faci sex cu mama ei?Sau, daca i-ai dat papucii de ziua ei, tre sa-l ascunzi pe tac-tu sau pe frac-tu?
Ce te faci daca a ramas masina la ea, pt ca tu esti putin beat, ca doar e ziua ta si trebuia sa ajungi cumva la club?Daca-ti vadalizeaza proasta dracu masina?Sau daca tu, amaratule, ii zgarii masina?Adica, e "voie" pt chestii de astea?
Astept raspunsuri

Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

3 comentarii:

  1. Nu mi s-a intamplat in prag de zi de nastere da se pune cand iti da papucii cand esti in spital?:))
    Si cu testamentu nefacut deh...
    E de porc sa-i dai papucii in prag de aniversare,adica chiar nu mai poti rabda o zi?cam asta e ideea.Asa sa se fi umplut paharu ca daca mai amani o zi crapi?
    Iar partea cu cadourile ...eu n-am cerut niciodata cadourile inapoi si nici n-am acceptat sa le primesc odata oferite.Si acum imi pare rau:))) Deci sa nu faci ca mine.glumesc.:)
    Nu exista just friends atata timp cat unu dintre parteneri nutreste sentimente fata de celalalt(si ura intra aici ca daca iti vine sa ii pui gatu la taietor clar nu ati ramas''amici''
    Parerea mea...pam-pam

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, in spital nu se pune, asta e alta mancare de peste, sorry.
    Si, de ce sa se mai astepte o zi, nu e tot aia?Ziua ta nu dureaza doar o zi, in plus ai sti ca nu te-a lasat ieri doar pt ca era ziua ta, ca altfel o puneai de mult.
    e mult mai de porc asa

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu e tot aia pentru ca ziua aia are ceva special.Toata lumea te suna,te felicita,primesti flori,cadouri,te gandesti ca ce baba/mos esti .Batran(a) ,pro(a)st(a) si sarac(a) fir-ar!:))

    Daca te trimite la plimbare fix cand vrei sa ii ai alaturi pe cei dragi e mai dureros decat sa stii ca a mai rabdat o zi cu toate ca intentia era tot aia.E mai crud sa distrugi fericirea de mai multe ori.Macar lasa-l/las-o sa se bucure de propria petrecere nu-i stirbi asta.Suficient ca vei rani a doua zi,lasa-i macar o amintire frumoasa.Timpul le rezolva pe toate oricum...

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli