marți, 2 noiembrie 2010

Life...

Nu cred ca va dati seama cat imi e de somn.Bai, deci niciodata nu mi-a fost atat de somn ca acum.Si, pt ca asta devine una dintre starile care-mi da de gandit, am gandit.
Mi-am adus putin aminte de anii studentiei.Frumoase vremuri.Dar, mi-am mai adus aminte ca eu nu am avut posibilitatea sa am o viata de student ca in filme, pt simplul motiv ca eu am facut facultatea la mine in oras, iar colegii mei din camin erau cam soricei.De aici si cuvintele pe care vreau sa le postez si, pe care as vrea sa le cititi cu atentie si sa le bagati la cap.
*Faceti facultatea in alt oras decat cel in care ati crescut.Daca ati inceput-o si e in orasul natal, faceti tot ce va sta in putinta sa va distrati barbar in anii aia, pt ca nu-i mai recuperati si veti plange dupa ei.
*Ca tot este varsta la care toti/toate va indragostiti, va zic doar atat:dati-o-n masa de iubirea, aia e pt naivi.Nu dati cu piciorul unei sanse de a pleca din tara pt ca iubitul/iubita nu e de acord sa plece cu voi.Ati face o mare, mare, mare greseala.
*Daca vi se iveste ocazia sa plecati din tara, faceti-o fara sa va ganditi ca sunteti la facultate si ca trebuie s-o terminati.Exista o situatia simpla in care se ingheata anul universitar, iar dupa ce va intoarceti va reluati studiile, este foarte simplu.Si, va dau sfatul asta pentru ca 90% dintre absolventi vor deveni noii someri.Nu merita sa va chinuiti.
*Traiti-va viata, nu o supraincarcati cu ani de studiu, nu merita.

Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

3 comentarii:

  1. Intr-adevar niste sfaturi bune! Chiar nu am nimic de obiectat la treaba asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doar cativa pot intelege si nu pot comenta..Aia care au trecut prin asta:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ehe, dap..
    n-am mai vorbit de multisor, kiddule

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli