luni, 22 noiembrie 2010

5 minute, restul secunde...

Mi-am schimbat titlul blogului.Am incercat sa gasesc ceva inteligent, ceva cu care sa dau audienta pe spate, nu am reusit.Probabil problemele care ma inconjoara de ceva timp imi dau prea mare bataie de cap, incat nu ma pot concentra pe altceva.
Asa ca, am ajuns la titlul asta care se potriveste foarte bine cu starea mea, sau cu starile mele(ca nu mai stiu daca e doar una sau sunt mai multe).

5 minute dureaza fericirea la mine.Un moment romantic pe care-l stapanesc ca un barbat adevarat, o declaratie pe care o fac, un banc bun pe care-l spun, o partida de sex proasta(sau buna, cine dracu stie?), timpul pe care-l petrec in masina in drum spre serviciu si in care injur ca un taran coclit cu 4 clase, nimic nu dureaza mai mult de 5 minute.E trist asa-i?
Pot demonstra insa ca nu e asa! 5 minute imi trebuie ca sa te fac sa te indragostesti de mine(trebuie doar sa ma lasi) sau sa ma urasti de moarte, 5 minute o un timp ok.Problema vine la secunde.Cele 5 minute sunt ale mele, dar secundele sunt ale tale.Tot ce cladesc in cele 5 minute, tu poti darma in cateva secunde, sau viceversa.

Imi place acum cum arata rahatul asta de blog, pare mai enigmatic, mai dur, mai imprevizibil..sa vedem daca va ramane asa.

Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli