joi, 11 noiembrie 2010

Initiale

A.....G.....D!!!!!
Astea sunt initialele ei.Desi nu-mi place sa ma joc cu focul, mi s-au cam aprins calcaiele.Frumoasa, eleganta, cu bun simt si...minunata.
Avem discutii faine, simpatice si dragute care se termina cu "te pup" si :*.
Sunt cazuri cand imi face inima sa bata in 3 locuri, ca atunci cand eram in liceu..si zambesc.Sunt cazuri cand ma enerveaza la culme pentru ca nu e intotdeauna de acord cu mine.Sunt cazuri cand, dintr-o data, ma gandesc la ea si-i trimit cate un masaj care, culmea, se termina tot cu "te pup si :*.
Mi-a promis ca o sa iesim impreuna,intr-o zi.Daca mi-ar zice si cand, as fi fericit.:)))
Cateodata, in vis cei drept, imi imaginez c-o tin de mana intr-un parc, al carui alei sunt acoperite cu frunze galbene de toamna in care dam cu piciorul cu vitejie, de parca am lovi tot raul din lume.Apoi, ne asezam pe o banca si, inconjurati de fumul tigarilor noastre, ii soptesc la ureche ceva.Si ma uit apoi in jur.Vad batranei care ne zambesc, tineri care ne invidieaza si copii care ne cearta din priviri si se stramba la noi pentru ca am stricat asezarea frunzelor.Si noi, cu emotie, zambim.
Acum e toamna, parcul exista, banca exista, tigarile, copii si batranii exista, ea exista..Eu, oare ce dracu mai astept?


Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

4 comentarii:

Pacaleli