sâmbătă, 11 decembrie 2010

Cadou de Craciun

Bai, era sa uit: vine Craciunul!Asta inseamna cadouri, multe cadouri.Daca lasam vraja asta cu " sa fim mai buni" and shit, la asta se rezuma perioada asta.Si, am zis sa-mi fac si anul asta lista de craciun, desi stiu ca n-o sa ma primesc nimic.Cred ca sunt prea rau, sau enervant cum prea bine si corect ma numeste sor'mea.
Acum, poate o sa va intrebati de ce imi fac lista de cadouri.Ei bine, eu fac cadouri destul de, hai sa nu le zic scumpe, dar eu fac cadouri bune.Adica, mie imi trebuie doar o fractiune de secunda sa-mi dau seama ce vrea lumea de sarbatori.Nu sunt vreun guru al cadourilor, ci pur si simplu sunt atent la discutii si chestii d'astea.
Sa revenim.
Pentru ca eu fac cadouri bune, vreau ca si cele pe care, teoretic, le-as primi, sa fie bune.Adica, asa cum am mai zis si anul trecut, sa nu am fata aia falsa, atunci cand zic:"wow, este exact ce mi=am dorit", iar in gandul sa meu zic: ce pizda ma-sii fac eu cu inca o camasa?
Acestea fiind spuse, cititi:

Pe primul loc al dorintelor mele este un ceas.Ma rog, nu orice ceas, este un Zodiac.Mi-l doresc si anul asta, pt anul trecut nu l-am primit.Eu am o pasiune ciudata pt ceasuri, si vreau cat mai multe(nu pt ca sunt cocalar cu ceasuri scumpe, dar este singurul accesoriu pe care-l port)

Pe locul 2 as dori ca initialele alea sa accepte in cele din urma invitatia mea la suc, film, plimbare, etc.

Pe locul 3 ar fi sa petrec Craciunul ca-n filme.Adica, cu brad mare, cina cu toata familia si primire/daruire de cadouri in timp ce, in fundal, se aud colinde!

Pe locul 4 as dori o Skoda octavia 1.9 tdi si 101 cai, argintie cu geamuri fumurii roti pe 16", climatronic si geamuri electrice macar pe fata cu suport pt skiuri.

Pe locul 5 ar fi AGD.

Pe locul 6 ar fi zapada, multa zapada..Sa se inchida scoli, sa nu circule nicio masina si sa fie -20 de grade afara, ca sa si tina.

Pe locul 7 ar fi o gasca de prieteni la fel de bogati sau saraci ca mine care sa nu zica niciodata nu atunci cand ii invit undeva, gen sporturi de iarna, baut vin fiert sau doar iesit la colt de bloc sa fumam o tigara.

Pe locul 8 ar fi AGD,

Pe locul 9 ar fi un loc de munca bine platit, nu exagerat, nu va ganditi ca as avea cine stie ce pretentii, dar sa fie suficienti bani ca sa nu ma gandesc ca mai bine as pleaca din tara.

Pe locul 10 ar fi ca voi toti sa primiti macar jumatate din ce-am scris eu aici.


Ei bine, Mosule, daca citesti blogul lui kiddo, stii c-am ce as dori anul asta de craciun, atat pt mine cat si pentru restul.
"Topul" chiar nu e batatut in cuie, adica locuri se pot schimba intre ele oricand, pentru ca toate sunt la fel de importante pt mine.

Acestea fiind spunse, injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

4 comentarii:

  1. pot sa te rezolv de zapada!am pile si de obicei merge!dar nu acum acum!de craciun:)
    ce-i ala AGD?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, mersi fain Zano..vad ca si acum ninge, am si iesit afara la -17 grade(cat arata termometrul de la calc), deci a fost o zi buna.Si, am sa ma duc si la patinoar:D

    Alice, nu vreau sa castig bani, mersi oricum pt pont.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti dau eu skoda octavia daca mosul nu e darnic.Sa o conduci macar daca nu cadou.Dar nu e argintie:(
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  4. Geo, mosul n-o sa fie darnic cu mine, niciodata n-a fost.Incepe sa cred ca am fost un copil problema si ca, si acum platesc pt nazbatiile pe care le-am facut cand eram micut.
    Nu vreau doar sa conduc skoda, vreau s-o am.Am condus destul fara sa fie a mea:)))...

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli