miercuri, 29 decembrie 2010

The final countdown

Ei bine, asta s-ar putea sa fie ultima postare din anul 2010.Sunt convins, de fapt, de asta.Mi-am facut lista pentru anul urmator.Am scris despre lucrurile care as vrea sa se intample si sa vi se intample in noul an, deci n-am sa zic nimic de asta.Totusi, la cumpana dintre ani va mai doresc ceva, ceva ce sper sa nu fie interpretat ca un cliseu al acestei perioade.Cu cat stau mai mult si ma ganedsc, imi dau seama ca nu vreau sa doresc nimic, dar vreau sa va rog ceva.
Vreau sa va dati dati seama singuri cat de minunati sunteti si cate puteti realiza daca va puneti putin ambitia la treaba.Vreau sa va rog sa fiti inteligenti in ceea ce priveste lucrul asta.Am citit intr-o zi un articol care spunea ca momentele negre din viata fiecaruia dintre noi ne sunt implementate de propriul creier, ceea ce inseamna ca suntem atat de tristi pe cat vrem noi sa fim, sau atat de bucurosi si fericiti, pe cat vrem noi sa fim.Asta inseamna ca, daca vom avea doar ganduri fericite, vom avea un an perfect, vom avea anul pe care-l asteptam de mult.
Desi numaratoarea va incepe peste 2 zile, va dedic totusi melodia urmatoare:



Repet: sunteti minunati, trebuie doar sa credeti asta, sa credeti adevarul din postarea asta.
Va pup cu drag si sper sa ne auzim cu bine si in anul urmator.
La multi ani tuturor!!!

Un comentariu:

  1. Asta e ceea ce numesc un articol extraordinar!
    Permite-mi sa iti recomand o carte a neurologului roman Dumitru Constantin Dulcan
    http://www.scribd.com/doc/11715679/Inteligenta-materiei
    Si nu pentru ca ai avea nevoie de un neurolog ci penru ca ceea ce spui e adevarat si sustinut de multi ani de oameni mai destepti, cel putin mai destepti ca mine...
    Suntem ceea ce alegem sa fim!
    La multi ani si felicitari!:)

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli