miercuri, 22 decembrie 2010

Vreau sa

Vreau sa pot, sa am puterea, sa-mi exprim sentimentele.Chiar daca sunt de frustrare, de nervi, de iubire, de neputinta, de..de..de.., nu mai conteaza de care sunt, as vrea sa pot face asta.
Vreau sa va pot spune tuturor sarbatori fericite, desi am auzit chiar azi ca sarbatoarea Craciunului este o sarbatoare pagana si ca traditia impodobirii bradului provine, de fapt, de la vikingi.
Vreau sa nu mai fie trista si vreau ca eu sa fiu motivul pentru care nu mai e trista.Dar cred ca aici e chiar contrariul.
Vreau sa ies bine in poze.
Vreau sa ma mut in America, sa uit de tara asta si vreau sa nu-mi para rau.
Vreau sa fiti sanatosi si bogati material.Da, ati auzit bine.Bogatia sufleteasca este..cum sa zic sa nu fie prea dur..bogatia sufleteasca este bullshit.
Vreau sa stau pe scaunul meu de piele si sa ma uit uimit la "dansul" moliilor atunci cand vad un bec aprins si cand se indreapta spre el.Si vreau sa mi se para super interesant.
Vreau sa citesc Legendele Olimpului.Da, asa e, sunt unul dintre cei care n-au citit legendele, si da, mi-e rusine pt asta.
Vreau sa pot sa termin cartile pe care incep sa le citesc, ca tot veni vorba de ele.
Vreau ca sora-mea sa fie tot timpul fericita.Pe ea o iubesc cel mai mult pe lumea asta.
Vreau sa pot sa-i conving pe oamenii mari ca Mos Craciun exista.
Vreau ca toate astea sa se implineasca.Ca tot am facut "lista" de craciun(n-am sa primesc nimic din ea, stati linistiti), am zis sa fac si lista asta cu lucrurile care as vrea sa se intample anul urmator, si nu doar in 2011, in toti anii.
Vreau sa va mai vreau...

Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticele de bere vor deveni curve(...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli