miercuri, 23 februarie 2011

De ce sunt eu nemuritor!!!

Sunt foarte multi oameni pe lumea asta care vor sa fie vampiri. Gand cretin. Vor sa fie vampiri pt ca aia sunt nemuritori. Eu sunt nemuritor si nu sunt vampir. De ce sunt eu nemuritor? Pentru ca iubesc.
Adica, sunt indragostit de o tipa care nu este indragostita de mine. Asa-i ca si voi v-ati intalniti cu situatia asta? Poate si tipa de care sunt indragostit este, la randul ei, indragostita de un tip care nu este indragostit de ea. Apoi tipul de care tipa de care sunt indragostit, poate ca este indragostit de o tipa care nu este indragostit de el. Si eu am patit ca o tipa de care sa nu fiu indragostit sa fie indragostita de mine. Este un cerc vicios. Nu prea avem scapare.
Al doilea motiv pentru care sunt nemuritor ar fi acela ca m-am nascut in Romania, deci sunt dresat sa nu mor asa de usor. Faptul ca sunt nascut in '85 si am trait pana acum nu a insemnat decat un timp petrecut intr-o tabara de antrenament, unde am invatat sa fiu invincibil, deci nemuritor.
Un al treilea motiv ar fi acela ca am terminat o facultate si ca am o pregatire teoretica, care ma pune peste multi locuitori ai acestei planete. Dar asta n-ar fi fost de ajuns. Oricine poate incepe si termina o facultate. Dar eu am ceva in plus. Eu nu am un loc de munca, ceea ce ma face sa supravietuiesc in timpurile noastre fara "arme". Si razboiul este dat dracu. Parinti care te fut la cap, prieteni care se lauda ca ei au reusit chiar daca nu au facut scoli, foste iubite care-si prezinta ca pe un podium noile cuceriri. Dar eu rad in sinea mea. Toti astia vor muri, iar eu..eu voi supraveitui.
De ce voi supravietui? De ce sunt eu nemuritor?
Ei bine, si acum vine cel mai important motiv: PENTRU CA SUNT GHINIONIST! Nu radeti ca prostii. Asa e.
Nu am cum sa mor. Ar fi prea simplu. As scapa de toate. Nimeni, si mai ales eu, nu e atat de norocos. Adica, imi traiesc iadul in fiecare zi. Daca mor unde ma mai pune Cel pe care-l aminiti in rugaciuni? Cale de mijloc nu exista. Cel putin asa am invatat la orele de religie. Frate, ori esti bun, ori esti rau..ori ajungi in iad, ori in rai..in rai nu am cum sa ajung ca doar sunt nemuritor. Asta inseamna ca ce-am zis mai sus cu iadul este adevarat. Imi traiasc iadul in fiecare zi. Pentru eternitate. Cu alte cuvinte, va zic sa va bagati mintile in cap, mai ales astia care vor sa fie vampiri doar pt ca se uita la 2 seriale SF cu creaturile alea.

Acestea fiind spunse, injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli