duminică, 6 februarie 2011

Powerless

Azi am fost in vizita, la un cuplu (sot si sotie), amandoi fosti colegi cu mine de facultate. Si, dupa aproape un pachet de tigari si o sticla de 2 litri de suc de pere(eram cu masina) mi-am dat seama de ceva. Ca nu am facut altceva decat sa ma plang. Nu stiu ce se intampla, eu nu eram asa. Eu eram ala fericit, eu eram ala optimist, eu eram ala care ridica moralul oricui. Toate astea s-au schimbat dintr-o data si intr-un timp relativ scurt. Exista vreun medicament pt a iesi din starea asta? Exista vreo posibilitate sa revin la ceea ce am fost?
Ce s-a intamplat cu acea siguranta care era tot timpul cu mine. Nu ma iubeste Vasilica, mi se falfaie, o sa vina alta, e lumea plina de femei...asta-mi ziceam. Am picat un examen? Da-l in ma'sa, iau in restanta nota mai mare. Nu am bani?Nu-i bai, banii nu ma fac pe mine, eu ii fac pe ei..deci, problema rezolvata. Acum, in timpurile astea dificile nu mai am nici macar speranta. Ma tot rog sa castig la loto pt ca stiu ca banii ma vor scoate din absolut toate starile de depresie care mi-ar da tarcoale. Vreau sa castig la loto, chiar ma rog sa castig la loto, dar nu joc. Deci, problema nu se va rezolva asa. Vreau o schimbare, vreau un vis pentru ca realitatea ma omoara. Dati-mi un vis, il platesc. Cred ca as face orice pentru ea..pardon, pentru el. Iar ma gandesc la tine, sorry.
Cafeaua de dimineata si tigara trebuie sa-si recapete gustul, ca altfel nu mai vad investitia asta ca pe una profitabila. Vreau ceva..vreau visul ala idiot care sa ma faca sa dau totul din mine pentru a-l indeplini. Am nevoie de o muza pt inspiratie. Am nevoie de putere pt a reveni acelasi om plin de putere. Imi vine sa injur. Cumpar vise, voi vindeti?

Injuraturile vreau sa la primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli