miercuri, 2 decembrie 2015

Cred ca..

Cred ca viata nu ni se termina atunci cand avem probleme.
Cred ca atunci cand totul se naruie in jurul nostru ni se intampla niste chestii, pe care, daca le gestionam cum trebuie ne vor scoate din rahat si chiar ne vor defini ca oameni.
Cred ca doar ea va putea face asta.
Ea= in cazul meu, cea despre care scriu in diferite momente din viata..atunci cand apare.
Ea= in cazul vostru, cea/cel pe care o/il iubiti neconditionat.

Orice pierdem, orice ne face sa ne pierdem, stim ca acea persoana ne da putere sa zambim si sa iesim din belele.

Cred ca a mea "Ea", nu ma iubeste asa cum o iubesc eu.
Cred ca a mea "Ea", nici nu stie cum o iubesc si cum imi doresc sa ma iubeasca.
Cred ca a mea "Ea", daca mi-ar da o sansa in a ma cunoaste cu adevarat, ma va iubi mai mult decat isi va inchipui vreodata.
Cred ca a mea "Ea", a suferit mult si inca sufera dupa cineva si nu are incredere in mine.
Cred ca eu nu sunt ca restul...eu STIU ca nu sunt ca restul.
Cred ca a mea "Ea", vrea sa fie iubita de un altul.

Cred ca a mea "Ea", va suferi mai mult decat mine.
Cred ca eu voi fi cel mai puternic pentru ca eu va trebui sa invat sa ies singur din acele situatii care doboara.
Nu vreau asta...dar, asa este. Asa va fi.

Sincer, o iubesc pe a mea "Ea", dar nu este suficient. Imi pare rau ca nu primesc nicio sansa...imi pare rau pentru mine, pentru ea...pentru noi.
Imi pare rau ca voi face multe alte "Ea" sa sufere pentru ca eu o vreau doar pe AGD.

Always and forever.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli