joi, 17 decembrie 2015

Tu, ce vrei de fapt?

De la o vreme ma incearca o intrebare...nu-i gasesc raspuns si asta ma enerveaza la culme?
Ce vrei, de fapt, draga mea fiinta suava, draga femeie?

Eu vreau ca tu sa umbli prin casa, imediat dupa dus, doar in prosop, iar eu sa ti-l smulg si sa incep sa-ti sarut fiecare centimetru de trup.
Eu vreau sa dorm langa tine si sa fug repede la baie inainte sa te trezesti, sa ma spal pe dinti si sa fac o cafea proaspata, iar tu sa ma saruti si sa-mi zambesti.
Eu vreau sa iti zic cat esti de frumoasa si completa ca femeie, sa te vad rosind de fiecare data cand ma auzi rostind asta.
Eu vreau sa ai incredere in mine, sa-mi incredintezi prietenia ta, timpul tau, sa dansezi cu mine.
Eu cred ca vreau lucruri normale, eu cred ca mai exista dragoste pe pamantul asta inghitit de ura, regrete, dorinte si virtual.
Eu vreau sa strig in gura mare pe strada ca te iubesc si vreau sa nu condamni momentul ala.

Eu vreau doar sa te iubesc.

Tu...???!!!
Spune-mi ce vrei, de fapt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli