sâmbătă, 12 decembrie 2009

Anul 2009

An de rahat, an de recesiune, an de inceput de sfarsit, an greu.Vreau sa treaca anul asta pt ca vreau sa uit toate nereusitele de care m-am lovit pe parcursul a 365 de zile imbecile si cretine ca si "patronul" acestui blog.Bai, e drept ca am terminat facultatea anu asta, 5 ani de zile de politehnica, nervi, stres, urlete etc, totusi asta nu inseamna nimic.Am terminat prea devreme cu un an sau prea tarziu..inca pun pe seama recesiunii faptul ca de 6 luni sunt jobless.
Anul asta mi-am dezamagit cel mai bun prieten.Tot anul asta am fost dezamagit de urmatorul cel mai bun prieten.Anul asta am avut un accident de masina grav, dar in urma caruia nu m-am ales decat cu o durere de gat si o masina praf(dar macar ala cu tirul care a intrat in mine si-a spart coltul de la bara si farul).Anul asta n-am intalnit nicio persoana noua.
Anul asta m-am certat atat de des si atat de puternic cu taica'miu incat stateam zile intregi inchis in camera, sau lipseam zile intregi de acasa.Anul asta nu mi-a iesit nimic, nu mi s-a indeplinit niciun vis.Totusi, nimic nu se compara cu faptul ca am reusit sa-mi dezamagesc prietenu.O femeie m-a lucrat..Acum rad, nu-mi vine sa cred..e prima oara cand ma face o femei.Ar trebui oare s-o felicit?Neah, da-o in pula mea de tarfa proasta( nu va ambalati, nu e o tarfa, e chiar o super femeie si mi-a placut s-o am prietena..).Ce cacat sa mai zic dupa ce am avut un an dezastruos?
Totusi, sa nu fiu 100% pesimist, imi aduc aminte ca am luat licenta si ca Dumnezeu a vegheat asupra mea exact in ziua in care aveam nevoie, motiv pentru care sunt inca aici, printre voi.
La revedere 2009, an de rahat plini de imputaciune.
Si, prietene dezamagit, iti astept injuraturile la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve.Imi pare rau..Bye bye si te rog 2010, hai mai repede.

2 comentarii:

  1. Da,chiar ca an de r*hat 2009!!!Cel mai scarbos si mai tampit din cei 22 ai mei!

    RăspundețiȘtergere
  2. @lucya..de ce te cenzurezi?La mine pe pagina pot fi folosite cuvinte marete, cum ar fi: pula, pizda, cretin, rahat, cacat, imbecil, idiot, muist, tampita, curva, tarfa, pupincurist..repet, lipsa de insipiratie e din cauza porcalei cu branza topita

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli