luni, 21 decembrie 2009

Citesc despre mine!!!

Azi am cautat in cutia pe care scrie cu litere mari Bontimes niste chestii care sa-mi aduca de vremurile de mult apuse.Am gasit un oracol.Daaaaaaaaaaa, acel caiet pe care il dadeai tuturor colegilor de clasa sa-l semneze, sa scrie despre ei si sa-si spuna parerea despre tine.
Dupa ce am citit tot caietul, caiet ce era custom made cu litere in still grafity, am zis sa citesc si ce am scris eu despre mine pe prima pagina.
A fost faina senzatia..fetele alea de 12-14 ani care ma ridicau in slavi(desi nu cred ca vorbeau serios), m-au facut sa-mi fac o parere buna despre mine pentru perioada aia.Apoi, dupa cateva minute, am vorbit cu o fosta colega de generala pe mess, femeie pe care nu am mai vazut-o de cand am terminat clasa a 8-a.Am avut o discutie buna, chiar si-a cerut scuze ca m-a lovit cu genunchiul in coaie, lovitura ce fusese precedata de o impingere idioata a fetei de catre subseemnatul.Ce misto au sunat scuzele alea, am zambit juma de ora cred:
-Ovi, stii..vreau sa-ti spun ceva.
-Oki, spune..
-Imi pare rau ca te-am lovit atunci cu genunchiul..
-Sa stii ca si mie imi pare rau ca te-am impins atunci, nu stiu ce-a fost in capul meu.
Scuze fara tot felul de inflorituri ca sa ne scoatem din situatiile care necesita scuze.Mi-a placut asa simplu..
In cele din urma, am pus caietul ala la loc, dar nu inainte sa mai sriu ceva pe coperta, tot in stil grafity..Mi-a placut sa citesc lucruri bune despre mine, dar as vrea sa le citesc si pe alea mai putin bune..alea cred ca sunt reale si sincere.

Asta n-a fos un mesaj in care sa ma injurati, deci n-o sa va mai chem la partid unde sticlele de bere vor deveni curve..
Sarbatori fericite

4 comentarii:

  1. si eu am dat peste doua oracole...si am devenit nostalgica.ce simplu era cand eram copii...

    RăspundețiȘtergere
  2. @julika..fataaaaaaa, tu lasa oracolele..du-te si cumpara cadouri pentru fete

    RăspundețiȘtergere
  3. toate ca toate... dar baiat cu oracol.. jur ca n-am mai vazut :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Miuri, pe vremea mea aveau toti. Fie ca erau fete sau baieti!

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli