duminică, 27 decembrie 2009

Am innebunit lovit fiind de Craciun!!

Craciunul a avut grija de mine.Mos craciun mi-a dat o bata de baseball in cap pt ca nu am avut fursecuri pt el si fan pt reni.Vanzatorii de cadouri m-au criticat, parca ma recunoasteau pe strada si-si dadeau seama ca nu am cumparat sau ca voi cumpara vreun cadou de craciun pt cineva.Femeia de la farmacie m-a injurat si ea pt ca am ras de bradul ei de craciun, un mic rahatel de plastic de 30 de cm.Meteorologii radeau de se cacau pe ei cand auzeau ce fel de pariuri pun..ca cei de la Zu, un radio de idioti as putea adauga, adica ziua in care va ninge la Brasov, iar apoi ziua cand se va topi zapada(totul intr-o saptamana).Prieteni care trimieau mesaje cretine luate de pe net, mesaje care nu au fost citite ci sterse imediat.Vanzatorii de brazi din piete, pfff...cum se vedea pe chipul lor zambetul perfect, rau, cand vedeau un copil care vroia sa cumpere un brad..imi placea sa stau sa ma uit cum, in 4 minute, reusea sa-l convinga sa dea o gasca de bani pe un brad.
Radiourile cu plyalistul lor de colinde, dar presarat pe ici colo cu mesaje politice.
Vecinii mei si numai, care cred ca postarea in fata geamului a unui brad este dovada bogatiei, iar daca bradul era mic si de plastic se amplasa, tot in fata geamului, pe o masa sau un scaun ma injurau pt ca citeau mesajele scrise pe foi de hartie si puse apoi in posta, de mine bineinteles, ca nu au dat dovada decat sa taranism.Totul este frumos de Craciun..iubesc craciunul..imi pare rau ca a trecut..NOT
Nici macar markentingul specific acestei sarbatori nu l-am simtit..Saraca sarbatoare:(

2 comentarii:

  1. Sa-nteleg, ca la tine Mos Craciun si-a bagat curul pe fereastra si ti-a lasat in dar un...cacat.

    RăspundețiȘtergere
  2. ete pula..mos craciun a fost doar violent..dar nu s-a cacat..

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli