vineri, 11 decembrie 2009

Ce-mi doresc de Craciun..

Pentru ca tot vin sarbatorile de iarna care implica si daruirea unor cadouri, am decis sa scriu un mic mesaj cocalaresc, in care sa zic ce-as vrea sa primesc de mos.Ei bine, sunt genul de om care nu poarta aur, n-am purtat niciodata si nici nu am sa port(exeptie face, probabil, vergheta, cand o fi), pentru ca nu-mi place si pentru ca nu-mi sta bine.De aceea am unele fixuri legate de accesoriile pe care le port.As vrea sa am cat mai multe ceasuri, iar ceasul perfect pt un cadou perfect(pt mine, bineinteles) ar fi un Zodiac.Mi-ar placea si un Tissot sau, de ce nu, un Citizen. De asemenea as vrea sa mai primesc niste butoni de camasa.Eleganta este foarte importanta pentru mine, mai ales ca ma imbrac tot timpul sport.Ei bine, in momentul in care sunt in costum, as vrea ca toate privirile sa fie atintite spre mine, sa aud soapte, femeile sa ma laude, barbatii sa ma injure(ca arat mai bine decat ei lol ).Cred ca e important sa stii ce cadou sa daruiesti unei persoane, trebuie sa-i placa, trebuie sa aiba fata aia de om surprins si multumit deci, am zis sa va dau un mic ajutor:))).
De asemenea, baga-mi-as pula in masina de politie care a trecut pe aici si mi-a sters putin ideile, revin..de asemenea as vrea sa primesc niste pijamale cu SuperMan.Sa fie de alea albastre iar pe piept sa fie celebrul "S", mi-ar palcea mult asta.Normal, pentru ca sunt de la munte, am o mare slabiciune pentru echipamentele sportive, in special pentru cele de iarna, gen skiuri, ochelari de ski, patine, snowboarduri, etc..dar nu am sa ma arunc la astea ca sunt prea scumpe(ati scapat pt moment:P).Cred ca aici se termina mica mea aberatie despre cadouri si despre mos craciun, daca imi vor mai veni idei fiti siguri ca le voi posta pe aici.Deci, oameni buni, va urez sarbatori fericite si sa va aduca mosul ceea ce va doriti.

P.S. pt ca sunt un cretin, sunt genul de om care uraste sms-urile de craciun, de paste, de revelion, perioada in care lumea incearca sa fie mai buna, incearca sa-si spele unele pacate pt ca nu ne-au sunat de ziua noastra, ca la o betie s-au mai certat cu noi and shit.Pe toata perioada anului nimeni nu tine cont ca ar trebui sa fie buni, asa cum se dau acum, de aceea as vrea sa nu primesc niciun mesaj de sarbatori, iar daca primesc, nu am sa-l citesc.Gata, cu asta chiar nu mai scriu nimic...
Pentru eventualele injuraturi va rog sa mi le adresati la Partid, unele sticlele de bere vor deveni curve..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli