vineri, 1 ianuarie 2010

Apartamentul e prea mic..

Baii, bine v-am regasit in noul an.Ca si un critic de film, arta ssmd, am decis sa fac si eu recenzia petrecerii de revelion.

Aaaaa, what a joke..

Am stat si am cautat unele filmulete pe youtube sa vad focurile de artificii din lume, am incercat sa intreb lumea pe strada, chiar si prietenii daca s-au distrat in seara de revelion.Toti au zis ca se putea si mai bine.Totusi, ce inseamna aceasta zi pentru noi?
Apartamentul este prea mic.La barul in care mergi in fiecare zi nu poti face revelionul, restaurantul este prea scump, cabana la fel..deci?

Pentru mine este doar o alta ocazia pe care au inventat-o oamenii ca sa se distreze.Ok, e bine sa ne mai si distram dupa un an de munca, etc.Totusi, lumea este destul de rea in ceea ce priveste petrecerea care tine doi ani.Eu asa o numesc, pt ca plec de acasa intr-un an si ma intorc in altul(este o gluma pe care le-o zic alor mei cand ma intreaba cand vin acasa..La anul-asta era raspunsul).

Bai, deci sunt super mandru de mine si de puterile mele supranaturale ca am reusit sa trec cu bine de aceasta prostie care se numeste Revelion.Am fost totusi cel care a reusit sa bata recordul de baut in seara de cacat si anume 3 beri fara alcool si un pahar de suc..jos palaria pentru mine ca am facut economie si ca am intrat in 2010 cu bani in buzunar, fara tigari in pachet, cu hainele imputite din cauza transpiratie si cu doua masini in subordine..
Am avut insa inspiratia sa ies afara pe 1 Ianurie si sa fac o plimbare cu una dintre cele doua masini.Urasc ziua asta..este cea mai neagra zi din an..cum pula mea sa nu-ti mearga rau tot anul daca pe 1 ianurie totul incepe prost.Adica, iesi afara si nu vezi nimic..e pustiu.Nu tu lume, nu tu masini, nu tu politie sau salvari, nimic.Si tocmai cand sperata-mi era pierduta i-am vazut.
Erau doi cersetori care jucau table.Stiam ca sunt cersetori pt ca erau imbracati cu haine murdare, miroseau urat, si beau amandoi dintr-o doza strivita de bere, pe care probabil au gasit-o pe strada.Am fost trist in momentul ala, mi-am dat seama ca asa va fi 2010, dezamagitor.
In momentul ala Dumnezeu m-a daruit cu mult drag o bata peste cap, moment in care am avut cea mai frumoasa imagine din anul asta(ha ha, gluma de cacat, avand in vedere ca era 1 ianurie 2010).
Pe langa acei doi cersetori, care nu parerau suparati deloc de statutul social pe care-l poarta a trecut o fetita care avea parul cret, negru si lung, imbracata intr-o geaca albastra.Nu stiu daca era cu cineva, n-am avut puterea sa mai intorc capul pentru a o urmari.Era fericita, iar in momentul in care a trecut pe langa cei doi, sarea in sus si zambea.Atunci, ochii, fiind cea mai buna camera foto si video, si-au facut treaba si a stocat imaginea in creierul meu bolnav si cretin, adiCA, CArdul de memorie.

Exista speranta, asta stiu ca mi-am zis in momentul ala in gand, nu stiu de ce tocmai aceste doua cuvinte, dar stiu ca astea erau..

Injuraturile vreau sa primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve..La multi ani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli