marți, 20 aprilie 2010

Abonament cu 1000 de beep-uri

Ai si tu telefon si esti un super pizdos.Ultima generatie care a costat mai mult decat chiria pe 3 luni la o garsionera in centrul Brasovului.Wow, esti super tare, esti super pizdos, as vrea sa fiu ca tine..
Mai ai si telefon de la firma, nu conteaza ca esti sofer, ai telefon si esti super pizdos, doar oamenii importanti au doua telefoane, ce pula mea..dar ai o mica problema: DAI BEEP.
Ti-ai facut abonament cu 1000 de beepuri?Ai multe beepuri in retea?Cum pasarica ma-sii de treaba sa mai dai beep?
Eu am zis de mult ca-mi urasc telefonul si ca urasc sa vb la tel, il tin doar ca sa ma intrebe ai mei de sanatate in ziele cand nu dau pe acasa, sau sa ma cheme lumea la fotbal, bere si alte cacaturi.Asta e motivul pentru care nu vorbesc la tel, ca nu-mi place.Dar sa ajung sa dau beep-uri ca sa ma vada x si y ca vb la telefonul meu pizdos, hmmm...super de cacat asta.

Oricum n-am timp sa ma cert cu voi, cer pe cineva in casatorie si am nevoie de inspiratie pt asta.
Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

6 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=ileCwiY9yus

    RăspundețiȘtergere
  2. io tot nu stiu care e diferenta intre un telefon pizdos si un telefon oarecare...n-au amandoua buton de raspuns si de inchis?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Julika telefonul "pizdos" e ala de fite!:)) Evident ca orice telfon are butoane si se poate vorbi la el.
    Inseamna ca eu sunt singura nebuna care a lasat un HTC in sertar si a revenit la vechiul telefon E50? Deci da,va zic sincer ,ma depasea! Iar Htc ul il cumparasem special pentru a avea GPS.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ scarbosul..nu vad linkul, o sa-l iau cu copy si pasta intr-o alta zi...

    @ julika, nu stiu fata, se pare ca unele n-au butoane, deci sunt mai pizdoase.Dar daca n-au butane, n-au nici minute:)))

    @ Amdreea, daca tii htc-ul in sertar mi-l poti trimite acasa, de mult vreau sa-mi iau dar nu am bani.Iar E50-ul fara camera este cel mai bun telefon din lume, dupa nokia 6310i, telefon care sta la mine in buzunar.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Kid-ule il tin special pentru atunci cand folosesc gps-ul :))
    Woaaa stii ca am si eu 6310i si il mai folosesc din cand in cand? E cel mai bun telefon ever de la Nokia! Asa telefon bun nu vom mai avea parte in vecii vecilor Amin!

    RăspundețiȘtergere
  6. @andreea: atunci declar cu capu` sus ca mi-e frica de telefoanele "pizdoase" si de alea de "fitze":))

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli