sâmbătă, 10 aprilie 2010

Unde e ziua perfecta?

De obicei sunt pretentios, foarte pretentios.Dar cand vine vorba de ziua perfecta, ziua pe care s-o povestesc atunci cand sunt intrebat care a fost ziua cea mai frumoasa din viata mea, lucrurile stau altfel.
Ziua perfecta incepe cu nesunatul alarmei care ma trimite la serviciu, mancarea pregatita pe masa si cana cu cafea pusa strategic langa scrumiuera cu o tigara fumata pe jumate ramasa de seara precedenta.Urmatorul lucru, care-mi face zambetul sa iasa la iveala, este camera foto cu acumulatorii incarcati, cardul de memorie gol si benzina in masina familiei.Ar fi de preferat sa fie o zi de raliu, o zi in care Livada este plina de oameni avand aceleasi doua pasiuni ca si mine: masini/motoare/viteza si fotografia.Ar mai trebui sa fie si ea langa mine si sa joace rolul femeii care incearca sa agate un strain, bagandu-se din greala in cadrul meu apoi zicand:
-Ia sa vad cum a iesit?Imi trimiti si mie poza pe mail?
Iar cei din jurul meu sa fie gelosi ca cea mai frumoasa fata din lume a intrat exact in cadrul meu si nu al lor...Apoi sa ne departam de parcare si sa-i vad chipul putin plictisit ca al oricarei femei care face ceva doar din dragoste, chiar daca nu impartaseste aceeasi pasiune cu persoana iubita(celebrul compromis), dar apoi s-o iau in brate s-o sarut si sa-mi zica:
-pleaca de langa mine, esti ca o tumora, nu scapa omul de tine!!Replica urmata, bineinteles, de un ras si de o saritura in brate..

Motivul pentru care iubesc sa dorm este ca o pot visa mai mult.

Injuraturile vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

8 comentarii:

  1. Cel mai frumos post al tau! Mi-a placut mult ideea ta de "zi perfecta".

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum mai andreea, celelalte posturi au fost jalnice?:((((
    acum vad ca pe asta nici n-am apucat sa-l corectez..acum ma pun pe treaba

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu,nu! N-am zis deloc ca restul posturilor au fost jalnice! Hai tu,am zis ca mi-a placut! Ce vrei,daca asta mi-a placut cel mai mult?! :)

    Daca te citesc,inseamna ca imi place ceea ce scrii. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Glumeam andreea..cateodata vorbesc si eu doar sa nu adorm..Concluzia e ca ma bucur ca exista cateva persoane care ma citesc si care aprecieaza ce scriu(sper sa nu fie un cuvant prea mare in situatia asta)..

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu e deloc un cuvant mare,modestule! :P

    RăspundețiȘtergere
  6. vai, esti prima care-mi zice ca-s modest:))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ne-am romanticizat, văz eu bine...

    RăspundețiȘtergere
  8. cred ca ma indragostii de o bruneta.Ceea ce e super dubios avand in vedere ca eu nu aveam ochi decat pt blonde pana nu demult

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli