joi, 1 aprilie 2010

Minunea s-a produs


Ei bine, dupa exact 9 luni, am primit un cadou misto.Iepurasul de Paste se pare ca nu m-a uitat, asa cum insusi Mos craciun a facut-o, si mi-a daruit un interviu la o compania destul de mare din Brasov.Si m-am dus increzator, cu unghiile taiate, freza facuta, adidasii spalati etc si, incepand de ieri sunt un om care are un loc de munca foarte fain.Ma rog, asa zic acum, poate dupa paste o sa ma plictisesc, cine stie?
Ieri as fi vrut sa va scriu si sa va dau vestea cea mare dar am fost super obosit, cica asa e in prima zi.Azi a fost mai lejer ce-i drept, dar tot am reusit sa fac ceva overtime-uri mai mult sau mai putin fortate.Iata-ma acasa, dupa cateva episoade dintr-un film, mai odihinit si cu chef de a va da vesti bune(bune pentru mine, normal).Sper ca in aprilie imi va veni si masina de serviciu, ca simt deja cum contul din banca imi scade, fiind nevoind sa platesc taxiul pana la munca si inapoi(macar de-as fi avut un cont in banca)..
sper ca si voi sunteti la fel de bucurosi pentru mine ca si ai mei parinti care cred ca-si pierdusera de mult speranta.
Cam atat de la poalele Tampei pentru azi, sper sa am puterea sa revin maine cu alte vesti, desi am fost instiintat ca maine va fi infernal, nici macar pauza de tigara n-o sa am.Ei bine, asta ramane de vazut[evil eyes]

Injuraturile vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

4 comentarii:

  1. da, mersi fain, doar ca acum sunt exact ca ala din poza..dar nu mai conteaza..tot raul spre bine, asa-mi zic de fiecare data

    RăspundețiȘtergere
  2. iti citisem post-ul asta,dar am uitat sa te felicit! Asadar felicitari pentru job! si vorba Cosminei,ca bine a mai zis "Bine ai venit pe plantatie!" :))

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli