marți, 13 aprilie 2010

Sick video!!

De cand am vazut videoclipul asta mi-am adus aminte de copilarie si cum, dupa un episod de tom si jerry, veneam in camera, scoteam o foaie de desen(asa le stiam atunci, nu ca si format A3) si ma apuca de desenat.Aveam in cap tot felul de capcane pe care urma sa le si pun in practica, dupa finalizarea desenelor, bineinteles....

Nu mai zic nimic, va las sa va uitati la videoclip

Injuraturile vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

4 comentarii:

  1. Si mie imi place de mor..e super tare

    RăspundețiȘtergere
  2. Auzi, kid, când mă mai suni şi pă mine? Că mi-e dor de vocea ta de bas, nu de-alta.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiu puiule, cand o sa stiu ca esti acasa si n-o sa te deranjez de la problemele cotidiene

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli