miercuri, 7 aprilie 2010

Happy birthday..sefule


Deci, da..Am jurat toata viata mea ca nu am sa fiu un lucru, si anume: un pupincurist.
Azi a fost ziua de nastere a doamnei director, motiv pentru care a facut o cinste si au fost invitati toti angajatii de la birouri (inclusiv eu) la o masa.A fost ok, mancare ok, bautura multa si de calitate, colegi frumosi si de treaba.Dar aici intervine o mica problema.Peste doamna director este un singur om in compania respectiva, este domnul presedinde.Mie personal mi se pare un om foarte calm, un fel de bunic care protejeaza pe toata lumea.Chiar mi-l imaginez stand cu nepotii pe fotoliu, in timp ce le citeste Alba-ca-Zapada.
Desi a fost ziua ei, desi este a doua persoana ca importanta si influenta in companie, nu l-a scos din "SEFU" pe toata durata mesei festive.(hai s-o numim asa).Domnul presedinte facea glume proaste, ca orice om sobru, ca el asa e vazut de restul, totusi nu era unu care sa nu rada la aceste glume.Am fost putin dezgustat de asta..si nu pentru ca au ras, ci pentru ca si el si-a dat seama la un moment dat de acest lucru.Eu fiind nou in companie, am stat pe scaunul meu, putin mai retras, chiar daca eram la mijlocul mesei si beleam pielea de pe un pui, in timp ce mai sorbeam din jack-ul care mi-a fost servit in pahar de unica folosinta.Stateam si nu radeam, nu puteam, eu rad mult, rad la glume proaste, chiar fac glume proaste, dar nu pot rade atunci cand nu e de ras.Desi Parazitii, ai caror fan sunt, ziceau intr-o melodie:"Glumele cele mai bune sunt glumele proaste facute bine", eu m-am abtinut chiar si sa zambesc.Nu-mi place sa fiu tarat la astfel de evenimente mai ales cand nu am o relatie(de orice fel) cu ceilalti angajati.

Haideti sa radem cu to(n)tii la glumele sefilor doar ca sa stam intr-o lumina, oarecum avantajoasa, in fata lui...colac peste pupaza, dupa ce am servit masa, dupa ce m-am sustras frumos la tigara vine o colega care striga in gura mare:
-Vreau bani, vreau bani..banii pt cadoul doamnei director!
In gand mi-am zis: da pe mine m-a intrebat cineva daca vreau sa particip la acest cadou?Da cand va fi ziua mea, voi primi un cadou din partea sefilor, ca doar eu dau bani pentru ei.Dar oare acei 25 de lei nu-i puteam folosi la altceva?
Totusi, i-am dat, am zambit cand i-am dat..
Uite si primul lucru naspa pe care il zic despre noul meu job..sper sa nu fie prea multe, ca eu nu inghit chestiile astea.

Injuraturile vreau sa pe primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli