joi, 9 septembrie 2010

Despre Zana!!

Nu stiu altii cum sunt, dar mie mi-e somn de mor acum!Si trebuie sa ma duc la beraru asta ce se face acum in Brasov pentru c-am zis ca ma intalnesc cu Zana la un dozator de bere ciucas.Berea ciucas este berea orasului, foarte rar o tradez!

Hai sa va povestesc despre Zana.Nu o cunosc personal, nici macar nu stiu cati ani are si ce hram poarta, dar am cazut de acord sa ne casatorim si sa facem 2 copii: un baiat si-o fata..sa se certe toata ziua.A ramas ca ne vedem in data de 09.09.2010, dar sunt atat de dus cu pluta, inca nu stiu daca e azi.Doua secunde sa ma uit intr-un calendar.
Shit, azi e.
Ei bine, nu o sa apar la prima intalnire pentru ca mi-e somn, asa cum am zis mai sus.Si pentru ca nu are palarie rosie.Pai daca nu are palarie rosie, cum s-o recunosc?A zis ca n-are decat tic-tac.Dar daca o sa fie mai multe cu tic-tac si am sa cuceresc alta zana?Hmmmm..probleme mari.Adica, cine a mai vazut o zana fara palarie rosie, eu unu n-am vazut...
Acum, ziceti si voi ce sa fac?Eu zic s-o lasam asa pt inca o zi, lasam fata sa-si gaseasca o palarie rosie, dupa care, citind cretinismele mele din blogul asta sa lase un numar de contact.
Dar, ce mama necuratului facem daca are print?Sa ma intereseze?....
Hmmmm, bine...nu ma intereseaza!
Deci, zano, lasa niste date la care te pot contacta, dau o bere in schimbul lor...pam-pam!
Bye Bye...

Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

11 comentarii:

  1. pff gata te ai scos! ai facut rost de numarul zanei :P

    RăspundețiȘtergere
  2. pe zana o cheama Melania si e bruneta. are paru' pana la umeri si arata, relativ bine.
    happy now?
    :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Melania si mai cum?:P:))))
    Cred c-am facut generala impreuna, pam-pam...
    Sau e mai mica?

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc de descriere Cafelutzo:)
    greu dar mi-am dat seama cine esti:)

    RăspundețiȘtergere
  5. si kidule..ca acu m-ai vazut,nu zici nimic?

    RăspundețiȘtergere
  6. Zano, sunt la pat!Sunt pe antibiotice, mi s-au umflat amigdalele.Nu pot nici macar sa beau apa, apai sa inghit chestii mai "dure" cum ar fi paine, mancare, etc..Sunt lihnit btw..

    RăspundețiȘtergere
  7. pai si ce nu spui nimic?veneam si eu cu o portocala ca asa am auzit ca se face:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai ce Doamne iarta-ma sa zic?Astept sa-si fac antibioticele efectul, sa-mi mai revin putin..ca am tot capul umflat, adica asa-l simt!Cred ca m-au ajuns blestemele!
    Zi mai multe despre portocala..

    RăspundețiȘtergere
  9. pai..portocala cu care se vine la bolnavl in cauza tre sa fie neaparat portocalie si rotunda oarecum!:D

    RăspundețiȘtergere
  10. @zana: eu credeam ca stii de mai demult, d-aia vorbeam eu asa dezinvolta cu tine:P

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli