vineri, 24 septembrie 2010

Sibiu 2010!!

Stiti, initial nu am vrut sa scriu despre Sibiu dar, pentru ca am avut discutia cu anonimul ala, acum cateva zile, am zis ca ar fi un subiect bun de dezbatere.
Am fost in Sibiu.Am stat de luni pana vineri, la un hotel care se numea Imparatul Romanilor, avea 4 stele(cred) si era situat chiar in buricul targului, foarte aproape de Piata Mare.Am ajuns luni la ora 20 si, pentru ca ne era foame, am zis sa iesim sa halim ceva.Zis si facut!
Ma inarmez cu camera foto, in speranta ca voi face niste fotografii misto pe acolo si am iesit la "vanatoare" de restaurante.Ei bine, in tot centrul ala nu am gasit nimic.Eram incredibil de nervos.Pana la urma am intrebat un politist:
Dom'le, sa traiti, unde se mananca bine in orasul asta?
Si uite asa, am fost indrumat spre un restaurant, La Dobrun se chema, foarte foarte misto, unde am mancat si ieftin si mult.Deci, un plus Sibiului pentru localul respectiv.
A venit ziua 2.Pentru ca am avut treaba, am ajuns sa cautam un loc sa mancam la 3 dimineata.Ce vorbesti frate?Nici macar aia de la hotel n-au avut ce sa ne dea, apoi sa gasim in oras.Am fost indrumati spre KFC si McDonald's, dar nu prea sunt cu fast-food-urile, deci am preferat sa raman nemancat!
Concluzie?La orele 1-5 dimineata, n-ai unde sa mananci in Sibiu.Un mare minus.
Acelasi lucru l-am patit si in ziua 3, deci inca un minus mare.
In a 4-a zi, am ajuns din nou la acelasi restaurant pentru ca eram distrusi de foame si oricum am fost mai mult decat multumiti de servire si calitate.
In rest, hotel de rahat cu servire de rahat, oamenii destul de reci, dar asa sunt in foarte multe locuri, zona centrala destul de slabuta, dar pluteste totusi un aer boem prin zona, ceea ce te face sa te simti mai bine, fete super naspa, dar cred ca alea bune sunt in capitala sau in cluburi..oricum, la brasov ti se scoala pula daca traversezi str. Republicii, cam de 3-4 ori(bravo Brasov, pentru asta)..si, cam atat.
Nu prea mi-a placut.
Greseala mea este, cred, ca tot fac comparatie cu Brasovul.
La noi in oras, poti manca in cateva locuri chiar daca e 2-3 sau 5 dimineata.La noi in hoteluri te servesc aia chiar daca e 13 sau 3 dimineata, la noi pe strazi sunt multe bunaciuni(inca o data, bravo Brasov pentru asta), la noi in oras e mult mai misto.
Brasov-Sibiu 1-0

Astept insa returul, voi ajunge in Sibiu iar, cam peste o luna.Deci, lasati-mi aici locuri unde se mananca bine, hoteluri bune(dar fara Ramada si Ibis ca nu sunt milionar, nici macar in lei), locurile unde stau fetele bune, etc.Ajutati-ma sa-mi schimb parerea!

Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

2 comentarii:

  1. E grav daca ti se scoala pula cand treci pe strada.....si daca vezi un sfarc de femeie,inseamna ca ai erectie =)) =)) =))
    Atunci duci lipsa de femei,drept concluzie...faci multa laba =)) =)) ce sa mai zic? ca esti balos? ca ai erectie cand te uiti in oglinda? /:) =))
    pe romaneste,esti prost la pat..cand vezi o femeie goala langa tine,inseamna c-ai si orgasm... =)) =))

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli