marți, 14 septembrie 2010

Nikon

Ei bine, ieri am avut o zi de cacat.Azi, incepuse la fel.Dar am zis sa ma cac in ea de suparare, sa beau o tuica(ca asa mi-au zis fetele) si sa ma culc.
Dar, dupa ce am terminat munca, mi-am zis in gand:
-Fraiere, ti-ai promis ceva, iar te tragi pe cur si nici macar promisiunile pentru si despre tine nu ti le tii?
Asa ca, cu chef de plimbare, ma urc in masina firmei, duc niste colegi acasa, dar nu inainte de a trece pe la mine pentru a-mi umple portofelul.
Tintit in masina si cu gandul la ceea ce mi-am propus, sun o alta colega si o invit la o partida de shopping.Raspunsul din partea ei, spre surprinderea mea, a fost pozitiv, asa ca, in cateva minute am fost intr-un hypermarket, la gadgeturi!
Imi promisesem o camera foto noua, pentru ca pe cea veche o uitasem pe o masa, la o pizzerie, in superba Sighisoara!
Si, dupa vreo 30 de min de verificat camera, dupa cateva fotografii facute si alte cateva minute de stat la coada, mi-o cumpar!
Ea este:



Asadar, vor urma niste bloguri mai animate, niste fotografii noi pe feisbuc si, bineinteles, stari de-ale mele mai de om sanatos dpdv psihic!

Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...), dar acum, fotografiate!

6 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. sa o stapanesti sanatos,sa nu o mai uiti prin locuri indepartate(bine ar fi sa nu o uiti deloc )si sa faci poze cat mai mijto..:P...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi mult..Am sa te trag si pe tine in poza cand o sa vii sa ma vezi, ca mi-ai tot promis..Asta, daca mai vii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. deci nu doar fetele folosesc terapia de cumparaturi:P

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli