luni, 13 septembrie 2010

Nu-mi (mai) place!!

Bah, sunt nervos..Ma simt mai bine, dar sunt neros rau.Nu-mi place, dom'le, responsabilitatea.Nu-mi mai place, dom'le, sa ma duc la munca si sa ma cert cu toti cei mai in varsta decat mine, dar care se poarta mult mai copilareste decat mine.Nu-mi mai plac, dom'le, femeile care nu poarta tocuri.Nu-mi mai plac pentru ca fara tocuri si fara putin machiaj nu emana nici macar o flegma de feminitate.Nu-mi mai place tigara kent, nici lunga, nici scurta.Nu-mi mai plac, dom'le, hainele mele.In fiecare sapt imi cumpar cate ceva si n-apuc sa port nimic.Nu-mi mai place, dom'le, telefonul meu.Nu-mi place, dom'le, masina pe care o conduc.Nu-mi mai plac, dom'le, prietenii mei, cred ca tre sa schimb cercul de prieteni.Nu-mi mai place, dom'le, ca nu mai am timp de mine.Nu-mi mai place nici macar de mine.Nici macar de femeia de care sunt indragostit nu-mi mai place, dom'le!

Imi place doar ca destinul lucreaza putin si pentru mine.Cred ca destinul este o femeie cu curul mare care se lasa fututa in pozitia capra si, cei care fut ca animalele acolo, faC CA muschii anusului sa se relaxeze si sa scape cate o basina infecta, basina care vine la mine.Asa lucreaza pentru mine.Dar, e bine ca lucreaza.

Nu vreau sa intelegi nimic din cretinismele astea, nu puneti intrebari pentru ca n-o sa capatati raspunsuri.
Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

6 comentarii:

  1. buah :D..tu nu m-ai vazut pe mine fara tocuri si fara machiaj sa vezi cata feminitate eman :)))) ...

    RăspundețiȘtergere
  2. dude,ce suparat pe viata esti.ia si bea o votca :P sa vezi ce iti trece. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. uite ce sfat bun ti-a dat andreea...da` sa bei si tu d`aia aromata k e mai yummy...si daca nu iti trece nici asa taie-ti venele,p lung sau in zig zag,cum crezi ca e mai bn...da` ai grija ca am vazut azi un film si cik sinucigasii nu ajung in rai deci slabe sanse sa ne mai intalnim :P :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ehe, mi-a cam trecut supararea..Azi am fost la shopping:)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eeeeee, uita-te la urmatorul blog:P

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli