sâmbătă, 9 ianuarie 2010

La volan inainte, la masturbare inapoi

Imi zicea tatal unui prieten, fost coleg de liceu ca in viata si gaura de la soarece trebuie fututa.Tousi, aceaste vorba pline de intelepciune se refereau, dupa spusele aceluiasi tata, la faptul ca daca tot futi tot in viata, fute cand te simti bine, cand nu ai dureri de cap, de stomac, de masea.Ati observat ca atunci cand te doare capul nu te poti masturba?
Ai impresia ca-ti plezneste dracu vreun vas de sange si mori cu pula in mana, iar ce care te vor gasi te vor judeca, asta in primul rand, apoi vor anunta toti cunoscutii.
Indicatia din partea mediclor este urmatoarea: atunci cand ai dureri de cap este bine sa te tratezi inainte sa incepi orice activitate.Pentru ca ai sanse mai multe de izbanda in tot ceea ce vrei sa faci.Luand pastila potrivita, durerea poate trece in cateva minute, o gasesti la orice farmacie si nu-ti trebuie reteta.Si partea cea mai importanta este ca pretul este mai mult decat accesibil, deci toti si-l permit.

Aia din poza este masina mea, iar introdocerea a fost facuta pt a va da seama de scuza celui care a intrat in mine.Era omul sofer de tir, da..va vine sau nu sa credeti, asa arata o dacie din 2003 la un impact cu in tir de 20-30 de tone, la o viteza cumulata de 50-60 de km la ora.
Speriat fiind, dar multumit ca am scapat cu bine, doar cu o durere de gat care mi-a trecut relativ repede, l-am intrebat pe om:
-Ba, ce pula mea a fost in mintea ta atunci cand ai intrat in depasire pe linie continua, in varf de deal, deci vizibilitate 0?
-Imi cer scuze ca s-a intamplat asa, imi raspunde, dar ma durea capul, eram obosit si nu mi-am dat seama pe moment.

Ok, dar acum stau si ma gandesc ca la inca 10 km in plus, nu conteaza la cine erau, treburile cu lumea asta erau cam terminate pt mine.
Deci, fratilor, daca la o durere de cap nu va masturbati de frica pleznirii unui vas de sange de pe creier, de ce pula mea va urcati la volan?
O intrebare la care nu mi-a raspuns nimeni.De fapt, acum dupa 4 luni(da, azi se implinesc 4 luni de la eveniment) nici nu cred ca mai vreau raspuns.
Injuraturile soferilor de tir, vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

2 comentarii:

  1. pai sa-i explici omului treaba cu durerea si masturbarea,poate asa pricepe.de rest,fii bucuros ca esti ok,ca deja sunt 4 luni de atunci.

    RăspundețiȘtergere
  2. @julika: bai, hai sa-ti zic ceva..da-l in pula mea pe ala cu tirul, mie mi-e foame:P

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli