vineri, 22 ianuarie 2010

Nu mai iesiti din casa!!

Pe bune ca nu mai merita sa iesi din casa.Oricum e frig.Si atunci cand totusi iesi, si cand cu tigara in gura stai si tot tragi din ea ca un tren de acum 235 de ani, iti vin in cap tot felul de lucruri mai mult sau mai putin cretine.

Fac o pauza sa ma cac pe mine de ras, ca am citit un status al unui prieten care-mi era adresat.

Asa, am revenit..Eu am iesit afara azi si am fumat o tigara, la minus multe grade, nu stiu ce-a fost in capul meu.Ma plimbam prin oras, cu treaba, dar cu gandul la anii ce-au trecut, la lucrurile pe care nu le-am realizat pana la varsta asta(..pfff, nu sunt bun de nimic)..:)))
E drept ca mie mi-au trecut repede gandurile de suicid si mi-am adus aminte de o chestie pe care o faceam cu regularitate cand eram mic.Saream din patul meu si ma duceam in cel al parintilor mei si ma uitam la o emisiune unde, un clovn, desena tot felul de chestii folosind doar litere.Mi se parea genial, era idolul meu cacatul ala de clovn, dar apoi s-a intamplat inevitabilul...Am crescut si m-am apucat de baut.
Concluzia plina de cretinism este in titlu: stati fratilor in casa ca sa nu va aduceti aminte de vremurile bune din trecut..

Injuraturile clovnilor vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

2 comentarii:

  1. Nici când avem examene de dat? :-S

    RăspundețiȘtergere
  2. @corina Mai ales atunci cand aveti examene trebuie sa stati in casa:P..
    glumesc.Stii care e prima regula ca sa promovezi un exanen, nu?Aceea ca tre sa te prezinti

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli