sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Mandru de mine, NOT

Si uite asa, fata cu tate mari ce-mi era vecina intra si-mi zici:
-wow, n-am fost niciodata in camera ta si ne cunoastem de 18 ani imediat!!
Da, in momentul ala, omul , adica barbatul din noi, trebuie sa reactioneze intr-un fel sau altul.Al meu cred ca dormea sau erau rupt de beat pt ca prima replica ce mi-a trecut prin filtrul( se pare foarte imbaxit sau foarte larg) al creierului, a fost:
-Da, dar nu te obisnui cu asta!
Smaf o palma peste cap, un pumn in burta si un deget in ochi.Asta am simtit ca merit.Cum frate, de ce replica asta cretina si fara sens?
Si nu stiu de ce, prima melodie care mi-a venit in momentul ala in cap a fost asta:

Adica stiu de ce a fost asta.Cred ca vroiam sa fiu ca aia din film care se lasau greu de agatat si care maniPULAu pe toti.In fine..
Injuraturile vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

2 comentarii:

  1. esti misogin,da :))

    cand mergem la o bere frate?:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Rahat, postul asta a e de doua ori.Super.
    Era postare nefinalizata, si cum mie imi place sa rezolv totul, i-am dat o sansa si astuia, dar acum am sa-l sterg.

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli