vineri, 8 ianuarie 2010

Port creionul la ureche

Da, da..chiar il port.Acest mic obicei il am din perioada sesiunii cand nu aveam sufieciente maini pt a-mi tine ustensilele de scris, implicit de desenat.
De ce-l port acolo v-am zis.De ce-l port si acum nu v-am zis.
Ei bine, il port pentru ca simt cum inspiratia de a incepe sa scriu ma gadila in locuri unde nu prea bate soarele si trebuie sa fiu pregatit pentru orice.Ok, ma pun la birou, imi scot o foaie din notebook si ma aplec cu chef spre foaia alba, cu gandul c-o voi transforma in ceva, orice..sa fie chiar si cretinismele deja celebre.Dar apoi vad lumea care ma incoanjoara cu cuvinte mai mult decat academice, gen:" printes-o", "uitel", "Mam dus", "neam intors" etc, moment in care imi piere tot cheful.Nu-mi fuge inspiratia ci imi pierde cheful.Si asta pentru ca, in sinea mea, ma gandesc ca sunt multi agramati si in secolul 21 care vor incerca sa citeasca ce scriu eu... sau altii.Pai de ce sa ma agit sa scriu ceva, mai bun sau mai putin bun, pentru unii care nu stiu sa citeasca si sa scrie?De ce sa fiu citit de prosti?

Imi aduc aminte de perioada clasei a 5-a cand faceam meditatii la engleza, pentru ca luasem un 5, iar profa mea era o tipa in primul an de facultate, super desteapta si buna.Si, dupa ce mi-am mai dat drumul la vorba si emotiile au disparut si pentru ca atunci eram cam de 3 ori mai matur decat sunt acum, a inceput sa-mi povesteasca despre iubirea pe care i-o purta un fost coleg de liceu.Ala ii trimitea scrisori, tipul era romantic si dragut in sinea lui, totusi era un agramat.Mi-a povestit ca i-a corectat lucrarea cu ROSU, dupa care i-a trimis-o inapoi.De atunci, va dati seama, n-a mai primit nimic de la el.

Asta este un motiv in plus pentru care port creionul la ureche, ii mai corectez pe cei care mai fac greseli..si-mi place!
Injuraturile vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve!(...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli