duminică, 24 ianuarie 2010

Iarna pe...cur


Ora 12:30 dimineata.Sambata...Ce dracu sa fac?Pun mana pe telefonul maica-mii, al meu nu mai avea de alea, cum se cheama, aaaa...minute, si-l sun pe un prieten, fost coleg de liceu:
-Ce dracu faci bah?
-Dorm, mananc, beau..nici eu nu stiu, asta a fost raspunsul lui.
-Hai pe la mine!
-Stai asa, ma imbrac, bag ceva la matz si vin.Dar nu ma duce la partid ca n-am chef sa-mi las masina la tine iar.
-Nu, azi e fara Partid.Poate facem o poiana.
-La poiana ma bag.Inchide, vin la tine.
Eu am adormit intre timp, ca mi-era somn.
A venit omul la mine, am facut planul de poiana, am sunat lumea, dar am uitat sa stabilim o ora.Si uite asa, se face ora 18 si noi inca eram in casa.Moment in care ne-am mobilizat si, la un frig de -18 grade, iesim afara.
Ajunsi in poiana, am zis sa facem ceea ce n-am mai facut de mult: sa ne dam cu sacul pe partie.De fapt asta a fost si motviul iesirii noastre din casa, sa ne dam cu sacul.Zis si facut, doar ca am uitat ca oasele imbatranesc si dupa 2-3 coborari ne plangeam toti de sale, cur, gat etc.
-Ia-ti in pula mea picioarele din spatele meu, esti bou?
Asta strigam toti, cred ca vroiam sa ne razbunam pe cel din fata noastra:)).
Dar ne-am plictisit repede, asta e dezavantajul varstei si al maturitatii, ca te plictesti repede.
Cand eram intr-a 12-a imi spunea profa de engleza ca n-o sa ma maturizez niciodata si ca la 80 de ani voi fi exact cum sunt acum(atunci), la 18 ani.Imi placea cand imi zicea asa, ma simteam bine, nu stiu de ce.


Si atunci mi-am zis sa-mi pun mintea de copil nebun la contributie.Mi-am scos o tigara din pachetul ud, am aprins-o si le-am zis:
-E ora 20, nu cred ca mai e nici dracu pe Bradu.Hai sa ne dam acolo.
Bai, incepuse sa le sticleasca ochii la nebunii astia ceva de speriat.Nici n-am apucat sa termin de zis, ca deja eram in drum spre partia Bradul.(adica partia de ski pt incepatori din poiana)
Ajunsi la intrare, pe o bezna ca-n filmele de groaza low budget, citim pe o pancarta:
Intrarea pe partie cu alte mijloace de deplasare in afara de skiuri si snowboarduri este pedepsita cunform articolului x cu amenda de la 1000 la 5000 de lei.
Ne-am mai aprins o tigara si am intrat, da-o dracu de amenda.Am urcat 400 de metri pe jos, in intuneric cu frica mai mare de ursi decat de amenzi, dar o data ce-am ajuns in varf ne-am simtit ca leo dicaprio in Titanic: i'm the king of the world!!!(sau we are the kings of the world)
Unul langa altul, fiecare pe sacul lui, am zis START.
Am coborat pe sac 400 de metri de partie, a fost super misto, tot cu dureri de spate, tot cu fetele pline de zapada dar nu mai conta nimic, noi ne-am dinstrat.

Acum e duminica, normal, stau in fata monitorului si cand mai am putin sa inchei postul asta, mai beau o gura de ceai fierbinte.EEEEE, vezi?apar si ceva efecte secundare..dar who gives a shit

PARTIEEEEEEEEEEEEEEEE

Si, ca sa inchei cum v-am obisnuit: paznicii partiei, care probabil ne-au vazut, sunt invitati sa ne injure la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli