luni, 29 martie 2010

Te-ai basit cu stropi proasta dracu..

Inca un mesaj in care imi exprim frustrarea asupra nesimtirii de care dau unii dovada.Cat am fost student, 5 ani, si nu, n-am ramas repetent, am facut 5 ani de politehnica, am mers cu mijlocul de transport in comun la facultate.Au fost si mici exceptii cand era taica-miu in concediu si atunci ma duceam cu bolidul familiei.Dar, de cand am terminat nu prea am mai folosit autobuzul.Am avut parte de benzina si motorina deci am lasat coada la casa de bilete pentru coada la peco de unde trebuia sa-mi ridic bonurile.
Dar in weekend sunt cel mai puturos om din lume, nu conduc, nu prea ies din casa si in niciun caz nu ies la plimbare dus in centru de un autobuz.Nu vreau sa credeti despre mine ca sunt un figurant ca nu ma urc in RATBV, dar am avut in 5 ani destule intamplari peste care a trebuit sa trec tinuandu-mi gura inchisa.

Cu toate asta, duminica a trebuit sa plec putin de acasa, dar nu stiu din ce motiv nu m-am dus cu masina, m-am dus in statia de autobuz din cartier, si nu dupa mult timp eram deja pe scaun.De obicei nu stau pe scaun, dar daca 5 ani am stat doar in picioare, am zis ca de acum asta sa nu mai fie o regula.Si eram pe scaun, dar langa geam, tot timpul ma asez acolo pentru ca eu nu ofer locul batranilor, mergend pe principiul:
-Nu oferi si tu locul batranului de langa tine, ca il dor picioarele?
-Dar el a oferit pe vremea lui locul celor batrani in autobuz?
-Da, normal ca da
-Ei bine, de asta il dor acum picioarele.
.....si cum locul de langa mine ramane tot timpul gol, atunci cand se asaza cineva automat eu nu mai trebuie sa ofer locul, este o adevarata strategie.Deci, pe locul de langa mine se asaza o tipa, nu cred ca avea mai mult de 27 de ani.Era frumoasa, mirosea bine, avea unghiile ingrijite date cu vopsea rosie, era machiata destul de decent, desi rujul era unu necorespunzator.Parul blond imi mai atingea din cand in cand fata din cazua geamului deschis si a vantului care, parca intentionat, ii trimitea cateva fire si pe fata mea....
Dar, nu dupa mult timp se aude ceva, iar acel ceva este urmat de un miros super nasol, gretos, mi-am simtit ficatul si fierea cum incearca sa se intoarca si sa-si bage capul sub plapuma, asa cum mai facem cand eram mic: ma baseam in pat dar ma intorceam pe partea cealalta si gata, problema era rezolvata.
Doar ca acum nu era deloc rezolvata, ba dimpotriva.Ma gandeam ca din bun simt se va ridica si va cobori la prima, chiar daca mai avea de mers cateva statii.Ma gandeam ca va inventa o scuza si va spune ca nu e ea, doar fetele frumoase dau din gene si prostul imediat le cade la picioare, ar fi putut incerca asta si cu mine, dar nu.Nicio scuza.
A stat acolo ca o vaca nesimtita si nu zicea nimic, statea ca prosta in propriul miros, de la propria basina, fara sa tina cont de aia din jur.
Dupa cateva minute n-am mai rezistat.Ma ridic si dau sa ma duc spre usa dar mormaind mai tare sau mai incet, dar sa ma auda:
-Incredil, nesimtita dracu, baga-mi-as pula in ma-ta, futu-ti mortii ma-tii de tarfa proasta, dobitoaca si imbecila.Si eu am capacitatea de a injura 10 min fara sa-mi repet injuraturile.
Si atunci m-am gandit la un cretin de prieten de-al meu care-mi zicea:
-Tot pe acolo ii iese cacatul, nu te mai uita asa la ea, da-o in pula mea.

-Da, ai dreptate..

Injuraturile vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

3 comentarii:

  1. esti sigur ca ea a fost?adica a fost atat de evident faptul asta? Nu de alta dar eu detectez in general miros de nespalat de la batrani!
    Nu zic ca nu ar fi posibil,ca fix fiinte din astea f bine aranjate,bine puse la punct fac surprize de genul asta! Arata de parca s scoase din cutie,pitzi din alea de mall...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu era vorba de miros de transpiratie andreea, ci de gaze(aproape lacrimogene)..in fine, nu mai conteaza, a trecut, n-am facut hepatita, deci totul e bine cand se termina....in gura:)):P

    RăspundețiȘtergere
  3. omg :)) deci na a fost rau!
    ei lasa,de acum sa te lecuiesti sa mergi cu vreun mijloc de transport. :)

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli