joi, 11 februarie 2010

Ciorba de lebada

Ok, incepem discutia de azi cu mici povestiri cretine, povestiri care mi-au facut mucii sa-mi paraseasca nasul atunci cand le-am auzit, citit sau scris.
O sa incep cu cea mai reprezentativa dintre ele: desi nu sunt un tip care cauta subiecte de blog pe net si nu obisnuisc sa dau copy-paste, am gasit ceva super misto apasand pe un link trimis de un prieten pe mess.Am ajuns pe un forum unde, un tanar a intrebat:
"este posibil ca prietena mea sa ramana gravida daca s-a lipit de mine moment in care am ejaculat, excitant fiind, in pantaloni?Tin sa mentionez ca si ea era tot in blugi".
Okkkkk, erau niste super explicatii date de niste oameni "binevoitori", una dintre ele fiind:"daca eu fac sex cu prietena mea si cu o prietena de-a ei, iar eu ma termin in gura prietenei mele, iar ea scuipa in pizda celeilalte si ea ramane gravida, al cui e copilul?Al meu sau al prietenei mele?..m-am cacat pe mine de ras!Bineinteles ca am scris si eu un blog despre asta, blog pe care nu-l mai am, din pacate.

Cazul doi se refera la un articol dintr-un ziar.Citesc rar ziare, dar azi am facut-o.Era vorba despre un tip care vroia sa faca o ciorba dintr-o lebada pe care a prins-o la pescuit, in plasa, ea fiind deja moarta.De asemenea, la citirea acestui articol, fumul de tigara pe care il avea in mine a iesit prin toate gaurile posibile(legate de aparatul respirator:nas, urechi, gura..sper ca doar astea sunt, ca eu cu geografia nu prea le am..pardon, biologia).

Al treilea caz il implica pe un prieten de-al meu care mi-a trimis deja faimosul mesaj:"" grea e viata si pustie cand te caci si n-ai hartie, dar mai grea e cand te caci si n-apuci sa te dezbraci".Tin sa precizez ca in momentul ala purtam o discutie foarte interesanta cu taica-miu despre unde pizda ma-sii se indreapta viata mea.Da da, si parintii mei sunt la fel ca ai vostri.Dar, in momentul ala de maxima tensiune si concentrare am izbucnit in ras, moment in care l-am cam scuipat pe taica-miu pt ca mestecam si o guma.:))).

Ca sa raman in preajma prietenilor, va mai zic una.Desi tipul despre care povestesc este foarte destept, el terminand cel mai bun liceu din brasov si era inscris si la o facultate buna, a facut-o de oaie in momentul in care, suparat fiind pe un al prieten de-al nostru, i-a zis:"sa ma pupi in cur bai pula".Da, toti cei care erau de fata si-au impartit mucii la coltul blocului unde mai stateam si mestecam o samanta importata de la rusi si beam berea locala.

Ok, cam atat..injuraturile vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

Un comentariu:

  1. Primul comentariu mi-l dau eu.Am fost corectat de catre scumpa mea violeta ca urechile nu fac parte din aparatul respirator, totusi nu am sa sterg pt ca era o vorba din strabuni care zicea ceva si de respiratul prin urechi(dar n-o mai stiu)..
    Mersi de atentionare vio, te pup de nu te vezi daca nu ma lasi sa scriu lebada cum vreau:)))

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli