sâmbătă, 6 februarie 2010

Mi-am compus lumea ..perfecta



Ca un copil emo ce sunt, am zis ca lumea in care traiesc, nefiind perfecta, merita ajutata.Asa ca, in jurul orei 24 si ceva mi-am facut lumea perfecta.
A inceput asa: o foaie rupta din celebrul notebook, alimentarea pixului cu mine(de scris de 0,5), guma de sters alaturi.Am inceput sa scriu.Mi-am dat seama ca toate lucrurile pe care le-as vrea in viata mea noua sunt cele materiale.Adica o masina buna, o casa mai mare, o curta si mai mare, bani ca sa pot merge in excursii, cer senin si bere rece.Ok, dar de ce doar atat?Aici se rezuma o viata perfecta pentru noi, muritorii?Bani si averi pe care oricum nu le luam cu noi in mormant?De ce viata perfecta pentru mine a fost legata strict de lucrurile pe care nu le am?Ok, incercand sa-mi dau un raspuns logic la intrebarea cretina, am ajuns la concluzia ca e ceva normal sa-ti doresti ceva ce nu ai avut pana in acel moment.Desi in prima faza tot ce mi-am dormit este de domeniul fantasticului, am zis ca merita sa ma gandesc la ele.Dar nu am rezolvat problema.Adica, lumea mea perfecta, lumea pe care am compus-o pt mine nu exista?Cum pizda ma'sii?Tocmai am compus-o..ar trebui sa fie cat se poate de reala, iar maine cand ma voi trezi, s-o gasesc acolo unde am lasat-o.Si din pacate, asa va fi..va fi pe birou(...)

Pan' la urma, decat sa traiesc in lumea perfecta a unui oarecare, mai bine traiesc in lumea mea imperfecta.Aici sunt sanatos si pot bea si injura la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve...

2 comentarii:

  1. Nu mi imi vine sa cred ce afirmatie gasesc p-aci "ca un copil emo ce sunt".Huh esti emo?:)) eu nu te cred.

    M-ai deceptionat si uite eu chiar luasem la puricat blog-ul tau,daca nu ai sesizat asta deja :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt fata emo, am zis si eu asa, ca da bine la public

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli