sâmbătă, 27 februarie 2010

Dedica-mi o melodie, continuare..

Mi-am adus aminte de alt cateva melodii, am zis sa vi le impartasesc.Ca azi m-am trezt cu chef de daruit, chiar am dat si bani imprumut(mai am 5 lei, deci nu ma mai chemati in oras la bere, ca nu vin, decat daca faceti voi cinste)..
Auditie placuta









Si asta e o melodie speciala pt o bucuresteanca super misto, despre care nu mai stiu mare lucru, totusi james-getting away whih it e pentru ea!



Sper ca v-au placut.Astept criticile voastre, ca sa va zic ca ma doare-n cur de ele.

3 comentarii:

  1. uite nah de aici cu dedicatie:
    http://www.youtube.com/watch?v=w_4nLtYqtyc&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e misto melodia.Sunt mult mai multe melodii pe care nu le-am pus aici si imi plac.Dar iti dai seama ce-ar insemna sa pun tot playlistul pe blog?

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli