sâmbătă, 6 februarie 2010

Ironia mea e mai ironica decat ironia lor

Am stat de vorba chiar acum cateva minute cu un om de radio, omul e destept, e bun in ceea ce face, etc.Totusi, fiind si destul de inteligent a dat-o in niste ironii cu mine pentru " a ma face".Ok, super tare, mi-am zis in gand, doar ca nu m-am lasat mai prejos si i-am raspuns cu aceeasi moneda.L-am incuiat, cum se zice.Dar acum stau si ma gandesc daca nu am sarit calul si daca de la ironie la o gluma proasta nu e decat un pas, un pas mic.Ma rog, asta mi se intampla cu multi.Daca ma implic intr-o discutie, ceea ce se intampla rar pentru ca, de la o vreme dau doar de niste parteri de palavragela foarte slabi, incerc sa dau si tot ce-am mai bun.Si uite asa, de la o discutie banala, fara un subiect important, ii fac pe multi sa se retraga din discutie.Deci ironia si sarcasmul meu sunt mai bune?

Cine ma cunoaste este liber sa vorbeasca si sa-mi explice.

Injuraturile oamenilor de radio vreau sa le primesc la partid unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli