joi, 18 februarie 2010

In corzi..

Mai tineti minte cand v-am povestit de fosta mea iubita din liceu?Iubita care m-a invitat la nunta ei in urma cu un an si ceva?
Mamaaaa ce situatie nasoala am trait in momentul in care mi-a dat invitatia la nunta dar stiam c-am s-o refuz.Am simtit c-o insel.Ei, asta e..am gasit o scuza buna(adica, nu am bani) si nu m-am dus la nunta.
Dar zilele trecute m-am intalnit, adica intersectat, cu prima mea iubire.O cheama Cristina.Eram colegi.Ea intr-a 8-a, iar eu intr-a 6-a, in aceeasi scoala generala.Ce mult am iubit-o pe fata aia pentru anii aia putini pe care ii aveam.Lasand astea la o partea, adica iubirea pe care i-o purtam, va povestesc cum a fost intalnirea accidentala prin oras:
Cand am vazut-o mi-am zis in gand:"bah, parca o cunosc pe asta, dar de unde dracu?Bah, asta nu e cristina?...bahhhh boule, e Cristina!!"
-Salut cristina, ce faci?
-Wow, salut..ce faci?
-Eu bine, tu?Nu te-am mai vazut de cand ai terminat generala si ai plecat la liceu...si m-ai lasat:(
-Hai nu fi asa, nu te-am lasat..asa a fost...situatia.Sa nu-mi zici ca inca mai esti suparat..
-Aaa, nu..mi-am revenit in astia 10-11 ani de atunci.
-Atunci e bine.Mai zi despre tine, ce mai faci?Mai ai scoala, facultate, ce faci?Hai zi!!
-Nu, nu mai am nimic, am terminat tot, pot sa zic si ca sunt mandru de mine ca inca stau in picioare in fata ta dupa 17 ani de scoala si dupa momentul foarte de greu de acum 11 ani.
-Hai nu fi rau.Ma bucur ca ai terminat..Ce ai terminat?
-Inginerie Mecanica!
-Wow, d-l inginer..super..si acum ce faci?Unde muncesti?
-Pai..inca nu muncesc, caut..E o perioada mai grea stii, criza and shit.Dar ma descurc, inca nu disper.
-Asta e bine, foarte bine.
Ii suna telefonul, se uita putin la mine si apoi zice:
-Scuze, trebuie sa plec, mi-a facut placere sa te revad.
-Da, si mie..a fost super..Te-am pupat..pa pa, o zi faina.
-La fel..
Si pleaca.Ea in directia ei, eu intr-a mea.
Stiu ca urmeaza sa ma injurati acum, dar nu puteam sa-mi scot din cap cat de mult se schimbase si cat de urata s-a facut.Bai, deci cand era mica, era o papusa, era superba.Dar acum, la 26 de ani arata de parca lucra de la 6 ani in uzina, la turnatorie.,Incredibil
Nu puteam decat sa-mi zic: bai ce bine ca nu mai suntem impreuna.E drept ca in astia 11 ani sigur nu ramaneam impreuna, dar ca fapt divers, eram fericit ca eu am apucat-o in directia opusa.
Si, dupa ce am avut socul reintalnirii primei mele iubiri, ma gandesc doar la cat de dor imi e de tipa aia care sigur doarme acum(trezeste-te puturoaso)....Da da, tu esti, nu te mai mira atat:)))))sa vedeti ce bucati o sa-mi iau in freza cand o sa citeasca.

Injuraturile vreau sa le primesc la Partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pacaleli