luni, 22 februarie 2010

Esti intr-adevar..proasta!

Nu vreau sa credeti ca asta este parerea mea despre femei, chiar am sustinut si inca sustin ca femeia este cel mai frumos lucru care ni se poate intampla vreodata.Eu iubesc femeia dar... esti proasta.Ca sa nu fiu inteles gresit, nu o sa mai generalizez si o sa fac un mic comentariu despre unele femei, femei cu care m-am interesecat intr-un fel sau altul pe tot felul de site-uri, chefuri, mijloace de transport in comun, etc.
Bine ca stii sa scrii corect "mall" dar ca nu stii ca patinoar se scrie cu"o".Nu stii cine a scris "o scrisoare pierduta" dar stii sa scrii "mercedes" si chiar stii o scurta istorie a acestei marci de automobile, fapt pt care folosesti numele la feminin, ceva in genul:"fetita mea, primita cadou de la mami si tati care ma iubeste mult", desi multi barbati se refera la mertan ca la un bolid de gen masculin.Ei bine, aici va dau dreptate, numele de mercedes vine de la fiica celui care a facut prima masina(ma refer, bineinteles la marca asta), deci e corect ca numele sa fie folosit la genul feminin.Bine ca stii cine e Mutu si ce si cat si cand trage pe nas, dar nu stii nici macar primele doua strofe din "luceafarul", strofe pe care le stie chiar si un copil de 7 ani.Bine ca stii ca "blonda lui Bote" este modelul tau in viata, dar nu stii ca lumea este cat se poate de indiferenta la chestii de genul asta.
De fapt, la ce dracu sa ma astept, daca scoala din Romania este aproape de scufundare si ca cei care termina scoala, fie liceu, fie facultate, sunt doar niste oameni care cred ca totul se rezolva cu banii si cu pilele lui tati?
La ce sa te astepti cand un oras industrial, plin in trecut de ingineri, devine peste noapte un oras doar de malluri, vanzatoare si agenti de paza?La ce sa te astepti atunci cand limba materna nu este vorbita corect, totusi folosirea limbii engleze(gresit, de altfel) devine un "must" obligatoriu in randul fetelor, de fapt a tinerilor, care-si arunca "poop-uri" in mufarina ori de cate ori au ocazia, fara sa stie ca poop inseamna, conform dictionarul englez, cacat?

Da, sunt foarte suparat acum pe partea feminina, pentru ca se considera ca ele sunt cele destepte, cele inteligente, cele puternice.Ele sunt cele, spre surpinderea mea, care fac exact ce am scris eu mai sus.
Da, sunt si baieti/barbati care sunt la fel de cretini, idioti si imbecili(probabil asa sunt si eu) totusi, de la aia ma cam astept, pt ca sunt mult mai usor influentati de anturaj.Daca ii zice unu mai smecher altuia:"fumeaza ca e bine!", celalalt fumeaza.Daca-i zice "nu mai invata fraiere, ca oricum inveti degeaba, ai sa bem o bere", ala asa va face.

O sa apara, probabil, feministele care-mi vor baga carne in frigider ca sa am pana la craciunul din 2012.Eeee, asta e..imi asum aceaste vorbe si mi le voi sustine sus si tare pana cand cineva imi va demostra contrariul.

Injuraturile vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

3 comentarii:

  1. las` domne,nu te mai agita degeaba,ca n-ai ce-i face.cica lumea evolueaza(involueaza,da` cine mai tine cont?) si noi nu stim sa tinem pasul...am imbatranit kiddule,si incepe sa ne para rau.

    RăspundețiȘtergere
  2. @julia..da, sa stii ca asa e.Pana si eu ma simt batran, pizda ma'sii de treaba

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli