sâmbătă, 17 iulie 2010

As vrea sa traiesc intr-o fantana arteziana!!

Nu din cauza caldurii.
As vrea sa traiesc acolo pentru ca as fi in centrul orasului, as avea cea mai tare casa si nu as fi indundat niciodata.As vrea sa stau acolo pentru ca as avea multi musafiri, multi oameni care ar vrea si care chiar reusesc sa faca poze in fata usii, pe presul meu de la intrare, pe care scrie: welcome, sau: sa va fut in gura.Ei tot ar face poze.
As vrea sa stau acolo pentru ca toti si-ar arunca basitii de adidasi si sosetele imputite inainte sa intre la mine in sufragerie.As vedea picioare de femeie, picioare frumoase..doar pe alea le-as primi, pe cele urate le-as intepa cu tasnitorile.
As vrea sa stau acolo pentru ca as fi bogat.Toti si-ar arunca ultimul banut, sau banutul cel norocos pentru o farama de speranta pe care, normal, nu le-as indeplini-o..pentru ca sunt doar un mic om intr-o fantana arteziana, de unde dracu sa am atata putere???
As vrea sa stau acolo pentru ca toata lumea s-ar uda cu mine, sau eu as uda pe toata lumea, mai ales pe fete.Din mainile lor frumoase, cu manichiura facuta, as arunca cate un strop pe abdomen sau chiar pe sani sau buze.Si sunt sigur ca ar zambi!

Injuraturile vreau sa le primesc la partid, unde sticlele de bere vor deveni curve(...)

4 comentarii:

  1. :))) daca nu mi-ar fi frica de apa as vrea si eu acelasi lucru ca tn ..dar asa ma multumesc sa vizez la norisorii mei albi si pufosi ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca, in sinea ta, vrei sa te muti cu mine..sau sa ma dai afara din casa..una din doua!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ma mut cu tine doar daca ma lasi pe mine sa le "intep " p alea cu tasnitorile :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. pai, ce sa zic acum..te las pe tine sa le intepi, ar fi un compromis nesemnificativ pentru mine

    RăspundețiȘtergere

Pacaleli